eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKontrolka poziomu oleju w R1Re: Kontrolka poziomu oleju w R1
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!news.mast
    er.pl!not-for-mail
    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kontrolka poziomu oleju w R1
    Date: Thu, 23 Apr 2009 11:45:46 +0200
    Organization: MasterNET
    Lines: 17
    Message-ID: <gspdcd$6gt$1@ns.master.pl>
    References: <gspco1$a55$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ns.master.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1240480823 17560 89.151.0.5 (23 Apr 2009 10:00:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 10:00:23 +0000 (UTC)
    X-Orig-NNTP-Posting-Host: gl10-24.master.pl
    In-Reply-To: <gspco1$a55$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:595042
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gspco1$a55$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam !
    > Mam taki problem . Kiedy odpale zimne moto , i osiagnie ono temp ok 50
    > stopni zaczyna sie swiecic kontrolka poziomu oleju . Kiedy wylacze silnik
    > i odczekam minutke kontrolka gasnie i moge latac dalej .Nie zapali sie ona
    > juz wiecej , chyba ze zrobie jakas dluzsza przerwe i moto ostygnie . Wtedy
    > sytuacja znowu sie powtarza . Poziom oleju oczywiscie jest OK .
    > Macie jakies wizje , gdzie szukac przyczyny powstania problemu ?

    moj kumpel miał podobnie - też w R1.
    okazało się, że cała góra silnika do roboty. Zaczęło się chyba od lejących
    uszczelniaczy zaworowych, a skończyło na dolewkach 1,5L/1000km ...
    no i coś się głowica od złego obiegu oleju i chłodzenia odkształciła - lekka
    masakra i kupe czasu w serwisie juz stoi :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: