eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwować nowe auto, czy nie?Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
    Date: Wed, 7 Sep 2016 13:11:32 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <nqosmq$16a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <nqd5ch$vmh$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
    <nqj7un$u7c$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <nqkqvm$sif$1@dont-email.me> <57ce5b71$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqm51v$vc2$2@node2.news.atman.pl>
    <57cea8f5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqog7l$8a2$1@node1.news.atman.pl> <nqoiv8$lrm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <57cfef3a$0$12555$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 7 Sep 2016 11:12:26 +0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="1226"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <57cfef3a$0$12555$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588086
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Potwierdzam:
    >> mam 2 sztuki punto 2fl rocznik 2003 i 2004.
    >
    >
    > No właśnie. Rzadko kiedy widywałem niezardzewiałe
    > samochody ze stajni fiata.
    > W autach to się nie zdarza.
    >
    a przeczytaleś ze zrozumieniem mój post? Napisalem ze jeden to koszmar a
    drugi cacy.
    Z fiatem najwiekszy jest ból ze wzlędu na rant przyprogowy. Każdy
    gumiarz i mechanik podkłada tam łapę podnośnika miażdżąc blachy - tam
    wchodzi korozja najszybciej.
    Fiatowskie podnośniki mają wycięcie w gumie na ten rant i podnoszą
    normalnie za próg i wzmocnienia a rant jest nienaruszony.
    Mialem kiedys punto 1997 i ono rdzewiało wlasnie w 4 punktach - tam
    gdzie tłuki pomiażdżyły mi ranty.... a poza tym w ogóle.

    Napewno nie są to samochody które po kilku latach nie potrzebują
    przeglądu blach - ale nie znam samochodu który nie potrzebowal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: