    From: Kazik Kaz <k...@n...email>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konserwacja podwozia w Gdyni
    Date: Tue, 20 Jun 2023 20:25:44 +0200

    W dniu 18.06.2023 o 17:51, PiteR pisze:
    > ale ty pierdolnięty jesteś i chyba o tym nie wiesz?
    Znalazł się lekarz-psychiatra na forum samochodowym. Jeszcze może
    sprzedajny pajacu mi ziółka przepiszesz?

    > aż zakładam, że jesteś trolem.
    Ale diagnoza do końca niepewna, sprzedawczyk sam nie wie, czy trafił na
    trola, czy na psychcznego.

    > jak ci się udało kupić samochód żeby go teraz konserwować?
    A to tak samo, jak ci klienci tego warsztatu, który im konserwuje
    podwozia, tego, którego adres podałeś na YT.

    > taką przerażającą sytuację sobie wyobrażam
    > np kupić koło ciebie mieszkanie.
    No, szczerze mówiąc, nie miałbyś łatwego życia...

    > ja tu na emigracji mam kontakt częściej z ludzmi
    > niż w Polsce (bo w PL nie wysiadam z samochodu)
    > i widziałem różnych zjebów ale wskoczyłeś wysoko w ranking.
    Tak na dobrą sprawę, gdy tacy jak ty wyjeżdżają z Polski, to podnoszą
    krajowi tzw. współczynnik inteligencji, osłabiając tym samym Niemcy,
    Anglię, Holandię itd. Oby więcej takich wyjazdów.

    > Moja koleżanka w Polsce drży jaki pojeb kupi mieszkanie
    > po sąsiedzku bo zauważyła ogłoszenie.
    To zaproponuj psychiatrę-specjalistę np. siebie.

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazik