  • 11. Data: 2012-04-25 22:16:06
    Temat: Re: Konserwacja podwozia nowego samochodu
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:jn9lgs$bs6$1@inews.gazeta.pl...

    > To już jest przesada. Tak wysmarowane smołą były duże fiaty w latach 80.
    > Obecnym autom tego nie potrzeba, naprawdę.

    Osobiście to uważam, że _obecnym_ autom naprawdę potrzeba dodatkowej
    konserwacji.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2012-04-25 22:34:37
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TM <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Czy nale=BFy wykona=E6 konserwacj=EA podwozia nowego samochodu, pomimo =
    > tego, =BFe dealer wskazuje na fabryczne zabezpieczenie. Mam jednak co do =
    > tego w=B9tpliwo=9Cci widz=B9c te pow=B3ok=EA ochronn=B9, jad=B9c potem =
    > np. po nawierzchniach naprawianych przy u=BFyciu emulsji i grys=F3w, =
    > znaj=B9c stan naszych dr=F3g i ulic i s=B3ysz=B9c odg=B3osy uderze=F1 =
    > grysu i piasku o podwozie.
    >
    > Pozdrawiam
    Podwozie możesz sobie odpuścić. Profile zamknięte warto zabezpieczyć.
    Plastikowe nadkola też są niezbędne. To co zasłaniają nadkola zabezpieczyć tym
    samym preparatem co profile.

  • 13. Data: 2012-04-26 20:44:21
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Witam.

    Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że
    dealer wskazuje na fabryczne zabezpieczenie. Mam jednak co do tego
    wątpliwości widząc te

    Się dopytaj. Słyszałem że można stracić gwarancję na blachę po samodzielnym
    wykonaniu konserwacji :( Fabryka nie ma interesu żeby Twoje autko jeździło
    dłużej jak gwarancja :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 14. Data: 2012-04-26 21:11:16
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 20:18, TM pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że dealer
    wskazuje na fabryczne zabezpieczenie. Mam jednak co do tego wątpliwości widząc te
    powłokę ochronną, jadąc potem np. po nawierzchniach naprawianych przy użyciu
    emulsji i grysów, znając stan naszych dróg i ulic i słysząc odgłosy uderzeń grysu i
    piasku o podwozie.
    Wszystko zależy od dwóch spraw:
    1. co producent pisze na ten ten temat w gwarancji (nie zdziwił bym się,
    gdyby napisali, że to powoduje utratę gwarancji)
    2. jak długo zamierzasz tym autem jeździć. IMO jak do 5 lat to nie
    warto, a jak powyżej i w p. 1 nie ma żadnych bredni to warto,
    Jacek