  • 11. Data: 2017-03-13 17:21:18
    Temat: Re: Konkurent esp8266
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 12/03/2017 10:35, Ghost wrote:
    > Realtek RTL8710, na rynku już ponad pół roku - znacznie mocniejszy
    > procesor, więcej pamięci, moduły tańsze. Oczywiście trzeba poczekać aż
    > się dorobi więcej dokumentacji po angielsku i software dopracują bo nie
    > wierze by wszystko grało do początku.
    >
    > np
    > http://hackaday.com/2016/07/28/new-chip-alert-rtl871
    0-a-cheaper-esp8266-competitor/

    btw, w tamtym roku jeszcze sie te pojawily. Tez gdzies mam - udalo mi
    sie nawet zmusic SDK do działania.

    http://www.banggood.com/Wireless-WIFI-IOT-Developmen
    t-Board-Based-On-ACSIP-AI6060H-Module-Better-Than-ES
    P8266-NodeMCU-p-1055439.html

    c.

  • 12. Data: 2017-03-15 12:10:06
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 12/03/2017 19:21, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup

    >>> http://hackaday.com/2016/07/28/new-chip-alert-rtl871
    0-a-cheaper-esp8266-competitor/

    > Zupełnie inny pułap cenowy

    BTW http://www.ebay.com/itm/201853955017

    I bedzie taniej...

  • 13. Data: 2017-03-15 18:22:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup

    On 12/03/2017 19:21, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup

    0-a-cheaper-esp8266-competitor/

    >BTW http://www.ebay.com/itm/201853955017

    >I bedzie taniej...

    to kiedy bedzie taniej od rtla?

    https://goo.gl/KDsrk8

  • 14. Data: 2017-03-15 18:47:11
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 15/03/2017 17:22, Ghost wrote:

    > to kiedy bedzie taniej od rtla?
    >
    > https://goo.gl/KDsrk8

    Nigdy. Wszystko w ESP32 jest lepsze niz RTLu

    c.

  • 15. Data: 2017-03-17 08:19:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup

    >Nigdy. Wszystko w ESP32 jest lepsze niz RTLu

    Cena w twoim świecie im większa tym lepsza?