    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Konkurencja dla RIMU
    Date: Mon, 13 May 2013 23:57:40 +0200

    W dniu 2013-05-13 21:30, Leming Show pisze:

    > To wszystko jest w p99

    No faktycznie. Tylko działa trochę inaczej. Ponieważ prawie nie
    korzystałem z tej możliwości w P99, mogę oprzeć się tylko na opisach. Wg
    mnie to w nowej wersji jest zdecydowanie bardziej intuicyjne, a przede
    wszystkim szybkie. Pewnie kwestia przyzwyczajenia.

    > A to chyba nie

    Na pewno nie. Czasem się przydaje, ale w dość specyficznych sytuacjach.

    > To jest nawet w sprintlayout

    Ale znajdź to w P99 ;)
    Nie mówię tu o aktualnych współrzędnych kursora. Naciskam ^M i pstrykam
    myszą w jednym miejscu, potem w drugim i już mam podaną odległość w obu
    osiach i całkowitą. Takie niby nic, a na pewno nie wymagające absolutnie
    niczego, poza pomysłem.

    > Nie znam

    Zaznaczam ileś padów (generalnie jakiejś magistrali), po czym mówię, że
    ma prowadzić wiele ścieżek, prowadzę magistralę jak jedną ścieżkę, a
    program mi rysuje wszystkie na raz. Jak skończę i wszystko ładnie
    wychodzi, dojeżdżam do ostatniego punktu a program kończy wszystkie
    ścieżki. Oczywiście do porządnego poprowadzenia potrzebne są jakieś
    warunki, bo inaczej pokazuje swoje zdanie. Często z tego korzystam,
    kiedy wychodzą w miarę proste ścieżki. Bardzo skraca to czas pracy jak
    masz sporo ścieżek obok siebie. Ścieżki można zakończyć również
    pojedynczo jak ktoś chce.

    > To tez jest w p99,

    A tego to w ogóle nie kojarzę, żeby coś takiego było, ale pamięć już nie
    ta. Z tego, co pamiętam, to w ogóle przesuwanie ścieżek tak, żeby
    zachować ciągłość było dość upierdliwe i często kończyło się "na
    zielono", ale w ogóle nie przypominam sobie, żeby program przy tej
    okazji sam przesuwał istniejące ścieżki, o automatycznym omijaniu innych
    "przeszkód" nie wspominając.

    > jest tez rutowanie bez lamania czyli plynne itd.

    No to to tak, ale to chyba nic nadzwyczajnego. Może jakbyś chciał
    płynnie zmieniającą się szerokość ścieżek...

    Pozdrawiam

    DD