  • Data: 2018-06-04 11:21:41
    Temat: Re: Koniec tipo, koniec punto
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 95KM dokładnie słabo - bedziesz ostatni na torze...
    > Ale podobno szukamy ekologii - moze czas najwyzszy powiedziec sobie ze
    > silniki 200 koni trują bardziej i ze do cywilnej jazdy własnie auta w
    > okoli 100km beda ok?

    Pytanie czy te auta po 200KM mają 200 patrz Dieselgate.
    A druga sprawa gdzie te 200KM wykorzystać.
    Miasto? gdzie jak światła za chwilę
    Drogi powiatowe/krajowe? gdzie jak z naprzeciwka ciąg samochodów
    Autostrady? czasami się przydaje jak jest duży ruch i chcesz się wbić
    na lewy pas który i tak za chwile zwalnia bo jakaś ciężarówka też
    zmienia pas

    W sobotę wracałem od Mamy ze wsi do Krakowa.
    40 km DK 40 km A4
    Z reguły zajmuje mi to ok 1,5h jak się postaram mniej.
    A w sobotę jechałem 1h 10 minut i to jadąc autostradą bardzo spokojnie bo lało jak
    cholera miejscami