  • 21. Data: 2009-06-27 06:40:41
    Temat: Re: Koniec telewizji analogowej
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h247nh$86p$1@polsl.pl...
    > W artykule nie, ale potem zadałem pytanie, jak przesłać 4 kanały, i
    > uzyskałem odpowiedź, że w NICAM i A2 jednocześnie - przy spełnieniu
    > pewnych warunków. Wtedy byłyby 4 kanały "fizyczne".

    A ja Ci podałem inną wersję rozwinięcia myśli autora. DS jak najbardziej
    umożliwia przesłanie czterech kanałów audio.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 22. Data: 2009-06-27 13:14:36
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Wiewior napisał:
    > A ja Ci podałem inną wersję rozwinięcia myśli autora.

    No to zależy co dokładnie autor miał na myśli.

    > DS jak najbardziej umożliwia przesłanie czterech kanałów audio.

    Wydaje się, że nawet więcej:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/ProLogic

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 23. Data: 2009-06-27 13:21:12
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h255vs$t4j$2@polsl.pl...

    > Wydaje się, że nawet więcej:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/ProLogic

    Następny, który nie rozumie różnicy między kodowanie i dekodowaniem...
    A ten artykuł w wikipedii to 99% bzdur pisanych przez osoby nie mające
    zielonego pojęcia o kodowaniu dźwięku.