  • Data: 2009-03-29 18:08:57
    Temat: Re: Koniec tanich PI/AS?
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ślązak wrote:

    > Przy uzyskiwaniu LIR-a zdeklarowaliśy się, że oddamy sukcesywnie w ciągu
    > dwóch lat wszystkie stare PI i przeszło, jest harmonogram zrobiony i
    > pierwsze 'piaje' już poszły 'do zwrotu'.

    i przeszło ?? w zamian za co ?
    Bo chyba nie za to że Was przyjęli do grona LIRów ;-)

    A deadline, to mam na myśli ze wszystkie PI muszą zostać przypisane
    umową do jakiegoś LIRa.
    Dajmy na to, ze przez firmę X załatwiłem sobie kiedyś PI.
    Owe PI wiszą nadal na "ewidencji" firmy X i wypływają na ich punktacje w
    RIPE. Jeżeli punktów jest za dużo, to może ich to zaboleć w postaci
    przeskoku np z medium do large (extra 2keuro cirka ebałt).

    Więc taki LIR (firma X) może powiedzieć - stary, nie jesteś moim
    klientem, nic z tego nie mam że to u mnie wisi a wręcz mnie to kosztuje.
    Masz możliwość - znajdź sobie innego LIRa sponsora, podpisz umowe na te
    IP z RIPE lub poprostu zostań LIRem.

    Marcin