  • 1. Data: 2019-01-24 13:48:42
    Temat: Koniec swiata :-)
    Od: p...@g...com

    https://tvn24bis.pl/moto,99/niemcy-rozwazaja-ogranic
    zenie-predkosci-na-autostradach,902668.html

    ale cos w tym jest, dane producenta to przeciez fake a nikt nie bada ile truje takie
    3.0 TDI przy 200 km/h

  • 2. Data: 2019-01-24 19:07:26
    Temat: Re: Koniec swiata :-)
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-01-24 13:48, p...@g...com wrote:
    > https://tvn24bis.pl/moto,99/niemcy-rozwazaja-ogranic
    zenie-predkosci-na-autostradach,902668.html

    > ale cos w tym jest, dane producenta to przeciez fake a nikt nie bada ile truje
    takie 3.0 TDI przy 200 km/h

    A co tu niejasnego? Truje tyle ile spali.

    --
    mk4

  • 3. Data: 2019-01-24 21:05:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-24 o 19:07, mk4 pisze:
    zenie-predkosci-na-autostradach,902668.html

    > A co tu niejasnego?

    Dzel od VW. Więc należy się spodziewać samych niejasności.

    Truje tyle ile spali.

    A spala niemało. Szczególnie przy prędkości. Zysk czasowy z prędkości
    maksymalnej bliski zeru, a zatrucie środowiska rośnie nieproporcjonalnie
    bardziej.

  • 4. Data: 2019-01-24 22:09:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 21:05, Poldek pisze:
> [...]
    >>

    > A spala niemało. Szczególnie przy prędkości. Zysk czasowy z prędkości
    > maksymalnej bliski zeru, a zatrucie środowiska rośnie nieproporcjonalnie

    E, tam. Żartujesz Waść ;)
    Co tam ma truć?
    Stoisz przy autostradzie. Daleko w oddali po lewej widzisz autko. Ledwie
    zdążysz odwrócić głowę, a ono już odjeżdża w siną dal po prawej. Przez
    ten czas zdąży pierdnąć ze trzy razy - i te pierdy rozłożą się na
    kilometr, będąc niemierzalnymi.
    A jak jedzie jakaś melepeta w kapeluszy, to zdąży pierdnąć trzy razy na
    sto metrów.
    Pominę już stanie w korku i pierdzenie w miejscu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-01-24 23:32:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-24 o 22:09, Adam pisze:

> [...]
    > sto metrów.
    > Pominę już stanie w korku i pierdzenie w miejscu.

    Jak byłem kiedyś w pobliżu autostrady, to jechało nią nie jedno autko,
    tylko strumień nieustający zapierdalający dzień i noc niewiadomo skąd,
    niewiadomo dokąd, niewiadomo po co, bez przerwy dudniący i zasysający
    powietrze i wyrzucający spaliny, spaliny, spaliny cały czas.

  • 6. Data: 2019-01-24 23:36:40
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > niewiadomo dokąd, niewiadomo po co, bez przerwy dudniący i zasysający
    > powietrze i wyrzucający spaliny, spaliny, spaliny cały czas.

    A potem się obudziłeś z wrzaskiem "...na łyżeczki...", a nie, to tylko
    sen ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2019-01-25 00:47:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-24 o 23:36, Irek.N. pisze:

    > A potem się obudziłeś z wrzaskiem "...na łyżeczki...", a nie, to tylko
    > sen ;)

    Wstałem z wyrka, przetarłem facjatę, wskoczyłem do samochodu i
    pojechałem na autostradę. A tam było pusto, cicho i żadnego innego
    pojazdu. Czy to jawa, czy sen. Sen mara, Bóg wiara.