  • 1. Data: 2011-07-10 11:00:22
    Temat: Koniec socjalnego w Telefrancy.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Z dniem 1 września telefranca likwiduje abonament socjalny. Tzn. zmienia
    jego nazwe na "podstawowy" i podnosi cenę ( z 28,29 na 31,98), oraz zmienia
    zasady 15 bezpłatnych impulsów. Teraz trzeba wybrać czy korzystamy z
    impulsów między 8-18 czy od 18-8-ej. Jeżeli wybierzemy bezpłatne impulsy np.
    od 8-18 i nie wykorzystamy nawet jednego, to i tak za każdy impuls o innej
    porze trzeba zapłacić.
    Sprytne.

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-07-10 11:15:44
    Temat: Re: Koniec socjalnego w Telefrancy.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 13:00, wiatrak pisze:
> [...]
    > bezpłatne impulsy np. od 8-18 i nie wykorzystamy nawet jednego, to i tak
    > za każdy impuls o innej porze trzeba zapłacić.

    Najwyższy czas, aby rzesze emerytów nauczyły się, że telefon stacjonarny
    to nie jest jakieś niezbędne do życia dobro i zamiast płacić
    30zł/miesiąc, płacili 30zł/rok i korzystali z komórki.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-10 11:55:43
    Od: Olo <w...@j...cy>

> [...]
    > bezpłatne impulsy np. od 8-18 i nie wykorzystamy nawet jednego, to i tak
    > za każdy impuls o innej porze trzeba zapłacić.

    Gdzie o tym piszą, google nic nie mówią. Jeśli to prawda, to TP pomogła
    mi podjąć decyzję odkładaną od wielu lat.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2011-07-10 12:00:27
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

    > Gdzie o tym piszą, google nic nie mówią. Jeśli to prawda, to TP pomogła mi
    > podjąć decyzję odkładaną od wielu lat.

    A dostajesz fakturę papierową? To dostaniesz z fakturą. Moja sąsiadka
    właśnie dostała. Przy czym sprawa tych 15 impulsów jest niejasna. bo
    telefranca pisze o tym tak, zeby czasem nie było za łatwo zrozumieć.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-07-10 14:43:22
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-07-10 14:00, wiatrak pisze:

> [...]
    > właśnie dostała. Przy czym sprawa tych 15 impulsów jest niejasna. bo
    > telefranca pisze o tym tak, zeby czasem nie było za łatwo zrozumieć.

    Dostaję, dostaję. Czekam w takim razie na list od dominującego
    operatora. Dzięki za informację.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 6. Data: 2011-07-10 19:43:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Najwyższy czas, aby rzesze emerytów nauczyły się, że telefon
    > stacjonarny to nie jest jakieś niezbędne do życia dobro i zamiast
    > płacić 30zł/miesiąc, płacili 30zł/rok i korzystali z komórki.

    Czy można w miarę tanio kupić komórkę, którą odbiera się przez zdjecie
    słuchawki z widełek i rozłącza przez odłożenie słuchawki na widełki?
    Serio pytam.

    MJ

  • 7. Data: 2011-07-10 20:07:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czy można w miarę tanio kupić komórkę, którą odbiera się przez zdjecie
    > słuchawki z widełek i rozłącza przez odłożenie słuchawki na widełki?
    > Serio pytam.

    Że niby to jest jedyny powód trzymania stacjonarnego? Poszukaj telefonu
    Jablotron GDP-02.

  • 8. Data: 2011-07-10 20:17:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Czy można w miarę tanio kupić komórkę, którą odbiera się przez zdjecie
    > słuchawki z widełek i rozłącza przez odłożenie słuchawki na widełki?
    > Serio pytam.

    Kiedyś któryś z operatorów sprzedawał taki w domowym i biznesowym
    abonamencie. Czeskiej produkcji, firmy Jablotron. Znajomy używał
    czegoś takiego. Oglądałem, bardzo solidny. Można szukać sprzętu
    z drugiej ręki. Zresztą jakby co, to sam mogę zpytać, czy jest to
    do wzięcia.

    Można jeszcze normalny aparat podłączyć do bramki GSM, ale rozumiem,
    że nie o to chodzi.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2011-07-10 20:48:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > do wzięcia.
    >
    > Można jeszcze normalny aparat podłączyć do bramki GSM, ale rozumiem,

    Jablotron jest w sumie dość skomplikwoany w obsłudze. Teściową takim
    uraczyłem i chyba do końca zadowolona nie jest :-)
    W planach bramka Huaweia albo podobna i zwykły telefon na drucie.

  • 10. Data: 2011-07-10 21:03:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Jablotron jest w sumie dość skomplikwoany w obsłudze. Teściową takim
    > uraczyłem i chyba do końca zadowolona nie jest :-)
    > W planach bramka Huaweia albo podobna i zwykły telefon na drucie.

    Ale *odbiera* się i *rozłącza* bez specjalnych komplikacji, tak jak
    chciał tego pytający. Szczegółów nie pamiętam, są tam jakieś książki
    adresowe i trochę dodatkowych klawszy, ale zdaje się, że wybrać numer
    też można jak w stacjonarnym telefonie (albo prawie, bo może coś na
    koniec trzeba wdusić).

    --
    Jarek