  • Data: 2011-07-12 18:22:48
    Temat: Re: Koniec socjalnego w Telefrancy.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Każdą komórkę?

    Skąd mam wiedzieć, czy każdą? W moich tak było odkąd pamiętam, widać
    wszystkie porządne to mają. Przeważnie miałem Nokie. W 6310i jest to
    w Menu [4]Ustawienia >> [3]Ustawienia połączeń >> [2]Dowolny klawisz
    odbioru >> [1]Tak. Numerki w nawiasach są na przykład dla osób
    niewidomych, lub po prostu ceniących sobie wygodę -- klawisze "M4321"
    włączają tę funkcję, a "M4322" wyłączają. Mnie się czasem zdarza podczas
    prowadzenia samochodu włączać BT w telefonie (menu i cztery jedynki)
    -- całkiem na ślepo.

    > I rozłączało też?

    Jako emulacja trzaśnięcia słuchawką o widełki? Jak się rozmówca rozłączy,
    to mój telefon po chwili robi to samo. Mnie to wystarcza. Nie wszystkie
    komórki tak mają?

    > Tu najgorzej wypadają słuchawki bezprzewodowe do telefonów stacjonarnych,
    > jak nie rozłączy, to już na ten numer nie zadzwonisz...

    W domu jako słuchawki bezprzewodowej używam komórki z WiFi. Ona rozłącza
    się sama. Mam jeszcze słuchwakę DECT Panasonic. Ta nie rozłącza, za to
    po pewnym czasie wyje dość głośno gdy jest włączona, a połączenie nie
    jest zestawione. Dodzwonić się w tym czasie do mnie można -- inny telefon
    zrobi dzyń-dzyń.

    --
    Jarek