  • 21. Data: 2012-08-12 18:44:28
    Temat: Re: Koniec PO
    Od: <1...@1...invalid>

    Landryna w <news:142996412.20120812145957@pik-net.pl.invalid>:

    > Wielkomieszczuch z Olsztyna się odezwał...

    Czyli jednak nagłówki ogląda jakiś Mandziejewicz, zboczony cycóś? ;P

    <q news:1929876477.20120810232704@pik-net.pl.invalid>
    "Nie kazdy jest zboczony i trzyma na wierzchu pootwierane nagłówki"
    </q>

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2012-08-12 21:21:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-12 16:21, Shrek pisze:

    > Warszawa to oprócz oficjalnych wyróżników, ma mnóstwo dodatkowych z
    > Radomia, Grójca, Siedlec i Bóg jeden wie z czego;)

    A tak, to się rozumie samo przez się ;)

  • 23. Data: 2012-08-12 22:13:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...
    d-teraz-bedzie-tylko-py,90876,w.html

    > A swoja droga ciekawe ... we wroclawiu rok temu doszli do DW nnnMx,
    > czyli jeszcze duzo zapasu zostalo. I chyba mozna 3 literki na koncu ?
    >
    > A to przeciez miasta bardzo podobnej wielkosci. Poznaniacy czesciej auta
    > zmieniaja, blizej do Berlina, czy Megrims tak czesto im pomaga zmienic ?
    > :-)

    To chodzi o rejestrację do motorowerków, one mają mniej wariantów.

  • 24. Data: 2012-08-12 22:33:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** 1...@1...invalid pisze tak:

    > Czyli jednak nagłówki ogląda jakiś Mandziejewicz, zboczony cycóś? ;P

    Niekoniecznie. Mógł pamiętać mój wątek o wypadku w Olsztynie.
    Niektórzy ludzie mają pamięć jak słonie np mój dyro :P

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 25. Data: 2012-08-12 23:04:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 12:18:07 +0200, LEPEK napisał(a):
    > Co za bzdura.
    > Rozumiem, że skończą na POxxxZZ i nie wiedzą, co dalej zrobić?
    > Można rozszerzyć zakres znaków po wyróżniku miasta wojewódzkiego do 6
    > znaków (POxxxxxx) - z takiego rozwiązania (w sumie osiem znaków)
    > korzysta wiele powiatów.
    > I/lub można wydawać tablice:
    > POxxZZZ
    > POxZxZZ

    Mozna mozna ... to wszystko opisuje rozporzadzenie ministra, a nie
    widzimisie Lepka :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-08-14 12:58:12
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ech...
    to jednak tylko o tablice chodziło ;-(

  • 27. Data: 2012-08-14 13:54:53
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Sie, 12:58, "PM" <x...@w...pl> wrote:
    > ech...
    > to jednak tylko o tablice chodziło ;-(

    no szkoda troche, ja spodziewalem sie po wejsciu czegos w stylu "i
    PiSu tez" ;)

    WS

  • 28. Data: 2012-08-14 14:23:33
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 14 Sie, 12:58, "PM" <x...@w...pl> wrote:
    > ech...
    > to jednak tylko o tablice chodziło ;-(

    no szkoda troche, ja spodziewalem sie po wejsciu czegos w stylu "i
    PiSu tez" ;)

    co najwyżej PSL'u ale nieprędko.