  • 31. Data: 2010-10-24 18:55:01
    Temat: Re: Kongres, barwy...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 24 Paź, 20:45, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > to oni juz kiedys zgłosili sie do nas. Na pewnym zlocie. I dalej
    > jestesmy poza prawem :)

    O co poszło? Pewnie o to, że niektórzy mają preclowe kamizelki ale nie
    mają pozwolenia na ich użytkowanie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-10-24 19:15:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    AZ pisze:

    > O co poszło? Pewnie o to, że niektórzy mają preclowe kamizelki ale nie
    > mają pozwolenia na ich użytkowanie?

    nieee, poczuli sie urażeni tym co na ich temat sie wypisuje na preclu.
    Dokladnego przebiegu nie znam, OIDP sie spoznilem troche ale koledzy
    przypomną.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2010-10-25 05:29:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 19:33, AZ pisze:

    > PS Do Wszystkich: Może jako precle powinniśmy się zgłosić do nich i
    > zalegalizować istnienie? Czy dalej tak będziemy uprawiać bezprawie?

    Pogadaj ze Zbigim, ma niejakie doswiadczenie z emsi :-)

    pozdr
    newrom idon'tcare emsi.
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 34. Data: 2010-10-25 07:42:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 12:46, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > Zapytałem o kluby, kongres, i.t.p.

    Tu masz jeszcze nieco historii:
    1. MC vs Precle: http://tnij.org/irbq
    2. Filozofia MC: http://tnij.org/irbs
    3. Co się wydarzyło do teraz: http://tnij.org/irbu

    Miłej lektury, koniecznie z przymrużeniem oka.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 35. Data: 2010-10-25 10:58:06
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tu masz jeszcze nieco historii:
    > 1. MC vs Precle: http://tnij.org/irbq
    > 2. Filozofia MC: http://tnij.org/irbs
    > 3. Co się wydarzyło do teraz: http://tnij.org/irbu
    > Miłej lektury, koniecznie z przymrużeniem oka.

    Dzięki! :))

    Szuwaks

  • 36. Data: 2010-10-25 19:06:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >to oni juz kiedys zgłosili sie do nas. Na pewnym zlocie. I dalej
    >jestesmy poza prawem :)

    Cos jakbym slyszal zlosliwy rechot historii...
    Toz przecie powstanie MC wyniklo poniekad z buntu przeciw skostnialym
    strukturom zalegalizowanym... a teraz srodowisko MCtow samo zajelo te
    smieszna pozycje;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 37. Data: 2010-10-25 21:22:14
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-10-25 09:42, Don Pedro wrote:

    > Tu masz jeszcze nieco historii:
    > 1. MC vs Precle: http://tnij.org/irbq
    > 2. Filozofia MC: http://tnij.org/irbs
    > 3. Co się wydarzyło do teraz: http://tnij.org/irbu
    >
    > Miłej lektury, koniecznie z przymrużeniem oka.

    uff.. o ile pierwszy był nawet zabawny.. to kolejny raczej smutny..

    --
    jeDrASS

  • 38. Data: 2010-10-26 05:35:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-25 21:06, Jacot pisze:

> [...]
    > Toz przecie powstanie MC wyniklo poniekad z buntu przeciw skostnialym
    > strukturom zalegalizowanym... a teraz srodowisko MCtow samo zajelo te

    Bo prawdziwi motocyklisci naleza do emsi, a reszta to barachlo i jest
    ich moze 1% ;)

    pozdr
    newrom