  • Data: 2009-12-13 22:10:45
    Temat: Re: Konfiguracja ustawień SMTP - wysyłanie meil'a.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Przeczytać
    > http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=pl&a
    nswer=13287 -
    > wybierasz atuentykacje TLS, nazwe uzytkownika wpisujesz w polu Sender

    [...]
    smtp.gmail.com (użyj uwierzytelniania)
    Użyj uwierzytelniania: Tak
    Użyj funkcji STARTTLS: Tak (w niektórych klientach ta funkcja jest określona
    jako połączenie SSL)
    Port: 465 lub 587
    [...]

    No własnie o to chodzi że w/w wersja Amibrokera nie obsługuje TLS-u zwanego
    również SSL, które dostępne jest dopiero w wyższych wersjach - której ja nie
    posiadam (moja to 5.20).....

    http://www.amibroker.com/devlog/wp-content/uploads/2
    009/02/readme5210.html

    [...]
    1. Download and install AmiBroker 5.21 or higher
    2. Download and run SSL add-on from
    http://www.amibroker.com/bin/SSLAddOn.exe
    3. Configure (Tools->Preferences->Alerts) with SSL enabled as shown in this
    picture:
    http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif
    [...]

    Dostępne metody logowania w mojej wersji Ami to:
    http://hyy.pl/images/26bez_tytu_u.jpg

    "
    [...]
    CRAM MD5
    AUTH LOGIN
    LOGIN PLAIN
    POP3 before SMTP
    [...]
    "

    Co mi poradzisz na to kolego ?. Czy idzie jakoś łatwo (bez stawiania
    serwerów jak u mojego kolegi Ryszarda z pl.biznes.wgpw) obejść ten problem
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/