  • 1. Data: 2009-08-24 12:35:23
    Temat: Konfiguracja MMS dla Nokii 6300 w mBank mobile.
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    Dzień dobry wszystkim forumowiczom,

    Po długich przepychaniach i wydaniu kwoty ok.8zł na połączenia z
    BOK`iem mBank mobile zwracam się do was kochani z prośbą czy ktoś
    posiada jakiś szablon ustawień MMS dla ww. sieci w Nokii 6300 ?

    Ustawienia były weryfikowane te kilka razy przez konsultantów na
    mlinii i za każdym razem otrzymywałem inne informacje oraz prośbę o
    wyłączenie i włączenie telefonu co skutkuje rozłączeniem połączenia.

    Już nie mam sił do tych ludzi. Czy ktoś może podać co należy wpisać w
    poszczególne pola ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-08-24 12:59:15
    Temat: Re: Konfiguracja MMS dla Nokii 6300 w mBank mobile.
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Pewnego razu Pawelek tak oto obwieścił(a):

    > Czy ktoś może podać co należy wpisać w poszczególne pola ?

    http://www.ememes.net/konfiguracja-wap-mms-gprs-mban
    kmobile.php

    mBank mobile
    Konfiguracja MMSNośnik GPRS
    Strona domowa http://mms.mobile.pl:8002
    APN mms.mobile.pl
    Nazwa użytkownika pozostaw pole puste
    Hasło pozostaw pole puste
    Uwierzytelnienie normalne
    Zabezpieczenie połączenia wyłączone
    Proxy włączone
    Adres 212.2.96.16
    Port 8080

    Konfiguracja WAP/GPRSNośnik GPRS
    APN wwap.mobile.pl
    Nazwa użytkownika pozostaw pole puste
    Hasło pozostaw pole puste
    Uwierzytelnienie normalne
    Rodzaj połączenia nieprzerwane

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-24 13:23:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Piotr M wrote:
    > Pewnego razu Pawelek tak oto obwieścił(a):

> [...]

    Dodatkowo należy włączyć usługę
    *101*11*02#

    > Konfiguracja WAP/GPRSNośnik GPRS
> [...]

    Ta konfiguracja dla GPRS coś mi wygląda kulawo.

    M.

  • 4. Data: 2009-08-26 11:05:23
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 24 Sie, 14:59, Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    > Pewnego razu Pawelek tak oto obwieścił(a):

    > http://www.ememes.net/konfiguracja-wap-mms-gprs-mban
    kmobile.php

    > mBank mobile

    Nie działa....

  • 5. Data: 2009-08-26 14:09:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pawelek wrote:

    kmobile.php

    > Nie działa....

    A włączyłeś GPRS w usługach?

    M.

  • 6. Data: 2009-08-27 12:44:57
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    > A włączyłeś GPRS w usługach?
    >
    > M.

    Oczywiście.

    Otwieranie stron www działa natomiast nie można wysłać MMS.

    Pozdr
    Paweł

  • 7. Data: 2009-08-27 12:56:06
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pawelek wrote:

    > Oczywiście.
    >
    > Otwieranie stron www działa natomiast nie można wysłać MMS.

    No to albo coś skopałeś w ustawieniach, albo masz popsuty telefon, albo
    bug u operatora. Spróbuj to samo w innym telefonie (bug #3) i kartę
    innej sieci w telefonie, który nie może wysyłac (bug #2).

    M.

  • 8. Data: 2009-08-28 12:04:02
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 27 Sie, 14:56, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:
> [...]

    > bug u operatora. Spróbuj to samo w innym telefonie (bug #3) i kartę
    > innej sieci w telefonie, który nie może wysyłac (bug #2).

    Dzięki, chyba już obejdę sie bez MMS-ów. Szkoda czasu na pierdołe.

    Pozdr
    Paweł

  • 9. Data: 2009-08-28 16:38:05
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Pawelek pisze:

    > Dzięki, chyba już obejdę sie bez MMS-ów. Szkoda czasu na pierdołe.

    Zadzwoń do BOK-u i poproś o przesłanie na telefon ustawień do MMS-ów.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-08-31 10:25:13
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    > Zadzwoń do BOK-u i poproś o przesłanie na telefon ustawień do MMS-ów.
    >
    > --
    > animka

    Nie przesyłają....