  • 1. Data: 2009-03-11 23:14:40
    Temat: Konferencja dla firm ISP
    Od: gregimiczi <f...@o...pl>

    Zapraszamy do uczestnictwa w Konferencji iNET-meeting poświęconej
    rozwojowi firm ISP w Polsce.
    iNET-meeting przygotowywane jest z myślą o administratorach sieci,
    osobach odpowiedzialnych za infrastrukturę, monitoring, utrzymanie i
    wydajność sieci oraz tych, którzy decydują o wdrożeniu nowych rozwiązań
    sieciowych w małych i średnich firmach ISP.
    Tematem przewodnim III Ogólnopolskiego Spotkania iNET group są
    "Technologie i praktyczne rozwiązania problemów budowy sieci
    światłowodowych na tle przepisów Prawa Polskiego".
    Dokładny opis konferencji wraz z formularzem rejestracyjnym można
    zobaczyć na stronie www.inet-meeting.pl.
    Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką oraz spotkaniem z
    firmami z branży z całego kraju.
    Uwaga ilość miejsc ograniczona.

    Ogólnopolska Grupa Internetowa
    iNET group

  • 2. Data: 2009-03-16 14:44:57
    Temat: Re: Konferencja dla firm ISP
    Od: NETLOG Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    gregimiczi pisze:
> [...]
    > zobaczyć na stronie www.inet-meeting.pl.
    > Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką oraz spotkaniem z

    Ktoś z polipa się wybiera ?

    --
    NETLOG DANIEL KULESZA

    Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>
    Więcej o mnie na Goldenline <http://www.goldenline.pl/daniel-kulesza>

  • 3. Data: 2009-03-16 15:09:58
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    NETLOG Daniel Kulesza napisał(a), dnia pięknego 2009-03-16 15:44:
    <CUT>

    > Ktoś z polipa się wybiera ?

    Eh, daleko a tam ciapongi nie dojezdzaja ;)

  • 4. Data: 2009-03-16 16:48:51
    Od: Gregi <b...@t...net>

    Krzysztof "at" Lewandowski pisze:
    > NETLOG Daniel Kulesza napisał(a), dnia pięknego 2009-03-16 15:44:
    > <CUT>
    >>

    > Eh, daleko a tam ciapongi nie dojezdzaja ;)
    zawsze mozna kogos odebrac pod drodze, z wawy. Trzeba sie tylko umowic.

    --
    Regards
    Greg TyldaNET

    tel. 0-601 215 339
    www.tylda.net, b...@t...net, GG 786692

  • 5. Data: 2009-03-16 16:58:13
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    Gregi napisał(a), dnia pięknego 2009-03-16 17:48:

    > zawsze mozna kogos odebrac pod drodze, z wawy. Trzeba sie tylko umowic.

    Wiesz, tak liczac 6h pociagiem do w-wy, liczac pelen koszt ca. 700zl. Po
    prostu nie chce mi sie :)
    Czemu nikt nad morzem nigdy nie robi takich akcji? :)

  • 6. Data: 2009-03-16 17:12:13
    Od: Gregi <b...@t...net>

    Krzysztof "at" Lewandowski pisze:

    > Wiesz, tak liczac 6h pociagiem do w-wy, liczac pelen koszt ca. 700zl. Po
    > prostu nie chce mi sie :)
    > Czemu nikt nad morzem nigdy nie robi takich akcji? :)

    Z nad morza jedzie troche osób wiec pewnie moglbys sie z kims zabrac,
    choc moze byc problem z powrotem bo czesc osob bedzie uczestniczyc tez w
    drugi dzien.

  • 7. Data: 2009-03-16 18:24:11
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    NETLOG Daniel Kulesza pisze:

    > Ktoś z polipa się wybiera ?

    Odnoszę wrażenie, że w PL to teraz same konferencje.
    Przeglądając ich program - zauważam, że charakter i program jest bardzo
    zbieżny.

    Nie mam nic przeciwko, skoro są to ktoś tam zawsze jeździ, tylko czy
    daje to jakieś korzyści merytoryczne.

    Darek

  • 8. Data: 2009-03-16 20:36:34
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Mon, 16 Mar 2009 18:12:13 +0100, Gregi <b...@t...net> wrote:

    >Z nad morza jedzie troche osób wiec pewnie moglbys sie z kims zabrac,
    >choc moze byc problem z powrotem bo czesc osob bedzie uczestniczyc tez w
    >drugi dzien.

    to se wróci obciągiem, co za problem ?

    wiem wiem wiem, z Półtuska nie ma, ale zawsze może se do wawy dojechać
    i stamtąd wrócić

  • 9. Data: 2009-03-16 21:18:37
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    Tomasz Kruk CZARNET napisał(a), dnia pięknego 2009-03-16 21:36:

    > to se wróci obciągiem, co za problem ?
    >
    > wiem wiem wiem, z Półtuska nie ma, ale zawsze może se do wawy dojechać
    > i stamtąd wrócić
    Able pekaesem, to tam nawet nie ma przedzialu dla palacych ;) Co prawda
    na dwa dni bym zostal, jako czlonek taki i taki ;) Grubo sie
    zastanawiam, ale swiezo z KIKE wrocilem a znajac zycie wiele wiecej nie
    bedzie. No, oprocz Eutelsata ;)