  • Data: 2016-05-16 09:55:23
    Temat: Re: Kondensatory odsprzęgające
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-16 o 09:32, Andrzej W. pisze:

    > Trzeba zacząć od tego po co są te podwójne piny w układzie.
    > Jeśli jeden zasila końcówkę mocy a drugi sterowanie, albo jeden część
    > analogową a drugi cyfrową to w takich wypadkach można nawet pociągnąć
    > dwie oddzielne linie od zasilacza z własnymi kondensatorami i dławikami
    > a w ekstremalnych sytuacjach dać dwa zasilacze nawet jeśli oba piny
    > wymagają identycznego co do wartości napięcia.
    > A jeśli jest to np. układ mocy i podwójne piny są tylko po to by nie
    > przeciążyć prądowo doprowadzeń to można je wtedy traktować jak jeden pin.

    W tym wypadku (ENC28J60) dwa sąsiadujące ze sobą piny to VDDPLL i VDDRX.
    Z tego co widzę zresztą nikt nie bawi się w prowadzenie osobnego
    zasilania i wszystkie piny VDD (VDD, VDDOSC, VDDPLL, VDDRX i VDDTX) są
    połączone pojedynczą ścieżką, z kondensatorami w pobliżu pinów.

    VDDPLL i VDDRX mogę potraktować jako jeden pin, instalując tam tylko
    jeden kondensator?