  • Data: 2010-04-22 18:55:56
    Temat: Re: Kondensator rozruchowy
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    gary wrote:
    .
    > utrzymywałem się kiedyś z przezwajania tych uzwojeń rozruchowych (bez
    > kondensatora)

    A nie było z kondensatorem i z wyłącznikiem? Bo ja miałem lata temu taki
    silnik przy hydroforze i właśnie pod koniec jego kariery wyłącznik
    odśrodkowy się rozleciał i startowało się go ręcznie - trzeba było to
    uzwojenie wyłączyć po rozruchu, bo pobór prądu był niezły. Nie pamiętam
    dokładnie, ale chyba był kondensator.

    Mirek.