  • Data: 2014-08-18 17:19:08
    Temat: Re: Kondensator - dielektryk?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    l...@g...com wrote:

    > Jako ciekawostka, trafilem na http://www.dicks-website.eu/fetosc/enindex.htm
    > a, ze sa tu osoby od "free energy" pozostaje zaprzac stos
    > termoogniw do generatora pracujacego na 10-20mV i jazda:)

    IMHO niepotrzebnie przekombinowuje z tym równoległym łączeniem JFETów.
    Wystarczyłby jeden w roli opisanej tam przetwornicy samowzbudnej
    i zasilanie z niej obwodu sterującego bramką uczciwego, nowoczesnego
    MOSFETa. Co najmniej kilka amperów sobie z termopary pociągnie.

    Ale fakt, JFETy i MOSFETy z kanałem zubożonym mają kilka interesujących
    zastosowań. :-)

    Pozdrawiam, Piotr