  • Data: 2024-01-21 21:10:58
    Temat: Re: Koń co nie jedzie
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.01.2024 20:32, Robert Wańkowski wrote:

    > Teoretycznie gdyby zabezpieczyli dyski i tam byłby te blokady, to tak
    > samo mogliby mówić, że to źli ludzie nam podmienili w nocy programy. :)

    W to jeszcze ciężej byłoby uwierzyć. Z resztą świadczyło by to o
    totalnej niekompetencji i zaniedbaniach.

    Dziwi mnie postawa Newagu. bo jeśli są winni powinni od razu przyznać
    się i szukać ugody, jeśli są faktycznie niewinni to powinni przynieść na
    tą prezentację jakieś dowody, np. jakieś pliki, sumy kontrolne, logi
    itp. Po za tym powinna być od razu współpraca w celu wykrycia sprawców -
    zakładam, że nie mieli by wtedy "brudnego" wsadu - powinni od razu
    zwrócić się do Dragon Sector o ten wsad w celu analizy i nie straszyć
    ich sądem tylko współpracować.

    --
    Mirek.