  • Data: 2024-01-15 16:51:06
    Temat: Re: Koń co nie jedzie
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz bronić "sabotażu" i celowego uszkodzenia/unieruchomienia czyjejś
    > własności i strat z tego tytułu? Powodzenia :) Jak dojdzie jeszcze
    > zagrożenie bezpieczeństwa to srogie wyroki widzę.

    Ustalmy, oprogramowanie zasadniczo pozostaje własnością producenta a
    użytkownik dostaje licencję na korzystanie z niego. Pociągi po gwarancji
    były to jak dla mnie powinny od razu zatrzymać się i niech użytkownik
    sobie wgra co tam ma i chce, właśnie po to by nieserwisowane przez
    producenta nie zagrażały bezpieczeństwu. Oczywiście umowy mogły coś
    użytkownikowi gwarantować, ale jeszcze nikt tego nie podnosi.