  • 31. Data: 2021-09-15 12:52:49
    Temat: Re: Komunistyczna Anglia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 12:15:58 +0200, _Master_ wrote:

    > Śmiechłem
    >
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/nowy-rekord-c
    en-praw-do-emisji-co2-sprawdzamy-ile-podrozeje-prad-
    i-jak-wplynie-to-na/t1klgw2

    > To jest _SZTUCZNE_ podnoszenie ceny nie mające nic wspólnego z wolnym
    > rynkiem.

    Czekaj czekaj - bo na ile sie orientuje, to Polska otrzymuje prawa do
    emisji jakiejs tam ilosci CO2.

    I co sie dalej dzieje?

    Nasz rzad to na jakiejs gieldzie sprzedaje, zgarniajac 60 euro za
    tone?
    A kupuja jakies zagraniczne firmy, ze takie larum?

    A skad te wzrosty - obnizyli przydzialy, czy europejska/swiatowa
    gospodarka ruszyla i kupuje ?

    J.

  • 32. Data: 2021-09-15 13:07:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.09.2021 o 10:02, K pisze:
> [...]
    zero-stories/can-grid-cope-extra-demand-electric-car

    > A no tak, bo przeciez nie ma pieczatki, a calosc nie zostala odczytana
    > na wiecu.

    Nie, po prostu to tanie komunały a nie konkretne rozwiązania.

  • 33. Data: 2021-09-15 13:08:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy takie pierdolenie coś zmienia w kwestii wolnego rynku w tym temacie?

  • 34. Data: 2021-09-15 13:11:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.09.2021 o 11:19, _Master_ pisze:

    > Bo elektrownia rżnie Cię na kasę a od nowego roku jeszcze bardziej.
    >
    > A jak dojdą takie ograniczenia i w Polsce (bo przecież gonimy zachód) ...

    Masz wybór, oddać i coś Ci wróci lub nie oddać i nic Ci nie wróci. To ja
    nadal nie wiem po co ma być odłączona.

  • 35. Data: 2021-09-15 13:12:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.09.2021 o 11:21, _Master_ pisze:
    > Usiłujesz _dzielnie_ rozwiązywać socjalistyczne/komunistyczne problemy...
    >
    > Może jeszcze chcesz SPRAWIEDLIWOŚCI? ;-)

    Nie, po prostu jakoś trzeba z tym żyć.

  • 36. Data: 2021-09-15 13:13:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.09.2021 o 11:30, _Master_ pisze:

    > Nie ma powodu żeby prąd był droższy. Chyba że przez komunistyczne unijne
    > regulacje. Prądu ze słońca będzie WHUJ. Problem tylko z jego
    > zmagazynowaniem aby ładować samochody nocami.
    >
    > A te wyłączenia to tylko odkrywają jakie debile nami rządzą
    >
    > Jak nic do gry wchodzi WODÓW choć jest marnowaniem tego prądu ale
    > lepszego sposobu NIE MA

    Z tym, że właściwie każdy sposób jest lepszy od wodoru. :-)

  • 37. Data: 2021-09-15 13:38:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 13:08:30 +0200, _Master_ wrote:
    > Czy takie pierdolenie coś zmienia w kwestii wolnego rynku w tym temacie?

    Ale co o chodzi - ze sa limity na emisje CO2 i ograniczaja wolny
    rynek,
    czy ze nasz krajowy rynek emisji jakos inaczej dziala ?

    Bo jak dziala, to ja nie wiem ... rzad sprzedaje za granice drogo,
    czy sprzedaje drogo w kraju, a mowi elektrowniom ze Unia zla ...

    J.

  • 38. Data: 2021-09-15 13:39:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-września-2021 o 13:13, ii pisze:

    > Z tym, że właściwie każdy sposób jest lepszy od wodoru. :-)

    Bateria, powietrze, woda...?

  • 39. Data: 2021-09-15 13:41:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.09.2021 o 13:39, _Master_ pisze:

    > Bateria, powietrze, woda...?

    Konie!

  • 40. Data: 2021-09-15 13:46:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 12:15, _Master_ pisze:

> [...]
    i-jak-wplynie-to-na/t1klgw2

    > To jest _SZTUCZNE_ podnoszenie ceny nie mające nic wspólnego z wolnym

    I jak będzie potrzeba więcej prądu to będzie taniej czy drożej szerloku?

    --
    Shrek