  • Data: 2020-02-07 12:10:31
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mrvtktjv" napisał w wiadomości grup
    W dniu 28.01.2020 o 22:17, Czarek pisze:

    >Dziękuję za sprostowanie. Nie byłem pewien właśnie głównie w kwestii
    >tego, czy aby na pewno moc obliczeniowa niezbędna do dekodowania
    >strumienia danych jest w module wystarczająca, uwzględniając
    >oczywiście wsparcie sprzętowe tego procesu. Że samej karcie brak jest
    >mocy, to wiedziałem, ale myślałem, że moduł już to "uciągnie",
    >patrząc choćby na "mniej techniczne" aspekty takie, jak dużo wyższa
    >(od karty) cena i rozmiar.

    W samym dekodowaniu jest moze tak jak piszecie - ze karta tylko kody
    udostepnia telewizorowi.

    ale
    https://dvbsklep.pl/pl/p/Modul-dostepu-CI-MPEG4-Neot
    ion-NP4-/76

    Przerobic MPEG4 na MPEG2 to chyba troche mocy wymaga ...

    Ale
    "UWAGA: Moduł nie konwertuje kanałów nadawanych w formatach HD MPEG4
    na HD MPEG2 - nie oferuje tego żaden moduł. "

    O co tu chodzi - HD nie ?

    No i wraca moje pytanie - jesli "naprawilismy" TV za pomoca takiej
    karty, to jak potem odebrac program kodowany,
    do ktorego mamy modul CI od dostawcy ?

    J.