    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Komunikacja po fazie - tda5051a
    Date: Fri, 15 Apr 2016 17:50:29 +0200

    W dniu 2016-04-15 o 16:03, Marek pisze:
    > Chciałbym dla rozrywki poćwiczyć taką komunikację z użyciem popularnego
    > w tym celu tda5051 http://www.nxp.com/documents/data_sheet/TDA5051A.pdf
    > a konkretnie mam na myśli schemat ze strony 17 tego datasheeta. Chodzi
    > mi po głowie prosta implementacja master-slave, gdzie master wysyła
    > polecenia do slave'ów. Wszystko ładnie tylko co z instalacją 3-fazową,
    > gdy część urządzeń może być zasilana z różnych faz - o ile dobrze
    > rozumiem ten schemat to nośna będzie "widoczna" tylko na tej jednej
    > fazie co podłączony jest układ. Chciałbym aby master nadawał i odbierał
> [...]

    jak byś chcial na gotowcu się pomęczyć, to mam gdzieś poskładane moduły
    ze wzmacniaczem wejściowym i wyjściowym, zaprojektowane przez Erica
    Michata (www.michat.com), ktory podpisuje się pod notą aplikacyjną
    TDA5051. schemat gdzieś się zagubił, ale pewnie jak napiszesz do autora,
    to gdzieś wygrzebie. może ja na którymś kompie w piwnicy jeszcze go
    znajdę ;)

    a.