  • 21. Data: 2021-06-23 17:12:27
    Temat: Re: Komunikacja ARM z FPGA przez SPI
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Początkowo myślałem, że to żart, ale nie -- czterech doktorów inżynierów
    > to napisało:
    >
    > https://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.ele
    ment.baztech-article-BSW4-0104-0018

    > Następny będzie LED blinker?
    >
    >     Pozdrawiam, Piotr

    Normalnie szacun.
    No ale ktoś to zatwierdził :)
    Ktoś opublikował...

    Ja 20 lat temu jako pracę inżynierską robiłem front-end do USB 1.0 w VHDL.

    Dobra zmiana.

    Adam Górski

  • 22. Data: 2021-06-23 17:47:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/06/2021 17:12, Adam Górski wrote:
    > Dobra zmiana.

    *Jeszcze* nie. Szykuj popcorn, nadchodzi.

  • 23. Data: 2021-06-23 20:03:23
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2021-06-23 17:47, heby wrote:

    > *Jeszcze* nie. Szykuj popcorn, nadchodzi.

    Polecam film: "Idiokracja". :D

  • 24. Data: 2021-06-23 22:36:06
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 23.06.2021 o 20:03, Pcimol pisze:

    > Polecam film: "Idiokracja". :D

    Też polecam i niestety ten film z każdym dniem jest coraz mniej SF a
    coraz bardziej dokumentalny :-(

    Grzegorz