  • 1. Data: 2013-01-18 16:12:01
    Temat: Komu tusk zabierze prawo jazdy?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziś w radiu zet informowali o procedurze wymiany praw jazdy u tych którzy
    mają już zrobione prawko... oczywiście zagłuszono mi dokładnie audycję...
    może Ktoś tu słyszał i powie mi jak wygląda procedura odnowienia prawo jazdy
    po tych 15 latach? zastanawiam się, czy obowiązuje ponowny egzamin i badania
    lekarskie - czyli start od zera? może Ktoś wie?

  • 2. Data: 2013-01-18 16:28:13
    Temat: Re: Komu tusk zabierze prawo jazdy?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]

    > zastanawiam się, czy obowiązuje ponowny egzamin i badania lekarskie - czyli start

    Jesli masz teraz bezterminowe jak ja i nie masz zabrane badz nie musisz wyrabiac w
    zwiazku z innymi pierdolami typu meldunek to bedziesz wymienial miedzy 2028-2033 bez
    badan i zadnych egzaminow (na razie, teoretycznie bo do tego czasu to jeszcze wiele
    sie moze zmienic)

    sz.

  • 3. Data: 2013-01-18 16:48:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki

  • 4. Data: 2013-01-18 16:49:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w
> [...]
    >odnowienia prawo jazdy po tych 15 latach? zastanawiam się, czy
    >obowiązuje ponowny egzamin i badania lekarskie - czyli start od zera?

    Na razie w planach po prostu wymiana.
    Ale jak bedziecie dalej na takich "praworzadnych" glosowac, to
    przeciez niebezpiecznie zeby taki nieprzebadany kierowca jezdzil, i
    badania wprowadza obowiazkowe.
    A potem sprawdzonym ameryknaskim wzorem np trzeba bedzie oplacic
    wszystkie mandaty itp :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-01-18 17:00:56
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widziałem te kilka pytań w internecie, jakiś kompletny idiotym, jedzie
    środkowym pasem i zmienia pas, a w pytaniu pytają czy ma zachować
    prawidłowy odstęp od jadących przed nim środkowym pasem... czyli popis jak
    zawsze... nadal uważam, że tusk robi sztuczny dym, zeby się sztucznie
    kręciło (jakby to powiedział Jerzy O.), bo niby daczego miało by być
    normalnie...

  • 6. Data: 2013-01-18 17:36:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 18.01.2013 16:12, identyfikator: 20040501 wrote:
    > odnowienia prawo jazdy

    Skad ta idiotyczna maniera nieodmieniania wyrazu "prawo"?

  • 7. Data: 2013-01-18 17:58:42
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a skąd "mazowieckiem"? jak kto lubi...

  • 8. Data: 2013-01-18 18:14:17