  • Data: 2009-08-06 14:02:46
    Temat: Re: Komu Cyfra+ odmówiła prawa do odstąpienia od umowy?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 08:24:59 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Tzn, że byłeś w ich lokalu i szczegóły umowy ustalaliście przez telefon,
    > a później papiery umyślnym wysłano Ci do domu?

    Rzecz w tym, że nie było żadnych papierów, wszystko było załatwiane
    przez telefon!
    Sprawa dotyczyła przedłużenia umowy. Nieopatrznie podczas rozmowy
    wyraziłem na to zgodę i Cyfra+ twierdzi, że nie mam prawa od tego
    odstąpić, bo to nie było zawarcie umowy, tylko "wyrażenie woli".
    Nowa umowa nigdy nie weszła w życie, bo całe wydarzenie miało miejsce na
    blisko miesiąc przed wygaśnięciem starej umowy. Nic nie podpisywałem,
    dekodera też nie wziąłem, chociaż zgodnie z umową przysługiwało mi do
    tego prawo.
    Najlepsze jest to, że Cyfra+ za "zerwanie umowy" domaga się ode mnie
    znacznie więcej, niż bym łącznie abonamentu zapłacił za cały czas
    obowiązywania tej nowej umowy!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof