  • 1. Data: 2013-08-21 07:22:27
    Temat: Komputery z AMD APU
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    żeby był niedrogi.
    Czy warto kupować zestaw
    http://allegro.pl/komputery-stacjonarne-klasy-amd-ap
    u-111380
    czy też w takim zestawie będą cześci dosyć złej jakości?
    Dysków twardych nie potrzeba, są w starym kompie
    Choć nie wiem, bo APU to są teraz najnowsze AMD, taniej było by FX? ale na
    tyle nowe aby działałą pamięć conajmniej DDR3

  • 2. Data: 2013-08-21 07:53:39
    Temat: Re: Komputery z AMD APU
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Choć nie wiem, bo APU to są teraz najnowsze AMD, taniej było by FX? ale na
    > tyle nowe aby działałą pamięć conajmniej DDR3

    Patrzę że FX mają szybsze taktowanie ale i cenę wyższą, jak jest z
    prędkością na takt porównując FX i APU oraz zużycie energii?

  • 3. Data: 2013-08-22 11:23:36
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 07:22:27 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
> [...]
    było by FX? ale na tyle nowe aby działałą pamięć conajmniej DDR3

    Jak masz juz resztę gratów może kup samą płytę główną i procesor. Bawiłem się E350
    (ten zintegrowany) do netu i oglądania filmów, youtube full hd dało radę ale nie
    bardzo coś więcej.
    Póżniej miałem A8 3850 , procek quadcore szybki dosyć nawet coś jak i3 wolne i5
    intela. Grafika wbudowana dało radę grać w 1366x768 w wysokich/medium właściwie w
    więszość gierek. A następny A10 5700, grafika szybsza niż a A8 ale procek chyba
    wolniejszy takie miałem odczucie. Ten A8 to był faktycznie quadcore a ten to quadcore
    ale właściwie 2 moduły po dwa rdzenie, działa inaczej i lepiej niż HT w intelu ale
    nie wydaje mi się że ciągnie jak ten A8. Zalety to na pewno małe zużycie prądu , ten
    A10 cały komp ciągnął maksymalnie 130W (liczony watomierzem, OCCT + GPU furmark).
    Czy warto? Jak nie masz ciśnienia na gry weź G1160 albo G840 używany znajdziesz za
    200pln, do tego jakaś tania płyta za kolejne 200. Będzie zwykle szybsze i jeszcze
    mniej prądu. A w razie grania dodasz jakieś 5670 albo 6670. Wydajność tej karty daje
    mniej więcej 20% lepszą niż wbudowana w A10 :)
    A jak będzie wolno zmieniasz procesor na i5 i masz z głowy na kolejny rok czy dwa.