  • 11. Data: 2016-02-02 22:31:39
    Temat: Re: Komputery poleasingowe - warto?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zbieram opinie, wnioski i doświadczenia ;)
    mam poleasingowego dela vortro460 i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Czy warto? To zależy od ceny. jak jest trochę taniej, to nie warto. jak
    jest cały komp w cenie porcka - jak najbardziej!

    ToMasz

  • 12. Data: 2016-02-03 10:56:25
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 16:11, TOMASZEK pisze:

    > Dell czy HP? ;)

    Lenovo. Niektóre think centre mają normalne zasilacze, normalne
    chłodzenie procesora, normalną płytę, gdzie wchodzi normalna grafika i
    to w dodatku normalnie (czyli do góry nogami).

    --
    LP PL

  • 13. Data: 2016-02-03 12:42:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    TOMASZEK wrote:
    > Przeglądam sobie różne oferty firm, które oferują sprzęt poleasingwoy i
    > tak się zastanawiam - warto to kupić?
    >
    > Z tego co widzę to głównie Dell i HP. Z tą pierwszą firmą nie mam złych
    > doświadczeń, z drugą różnie bywało.
    >
    > Jak z żywotnością tego sprzętu?
    > Jak z żywotnością zasilacza?
    > Czy mogę się spodziewać, że taki sprzęt dłużej pożyje niż sprzęt nowy
    > sprzedawany dla masowego odbiorcy indywidualnego?
    >
    > Zbieram opinie, wnioski i doświadczenia ;)

    Moim zdaniem warto kupić dobry komputer poleasingowy za dobrą cenę.
    Ja mam dobre doświadczenia, bo kupiłem tanio Esprimo z legalnym systemem
    Windows 7 64 REF. Czyli nie żadne COA.
    Władowałem trochę w RAM, CPU, grafikę, SSD i jest ładnie, miło, cicho,
    niezawodnie i wygodnie.
    Ele komputer już praktycznie bez możliwości dalszej rozbudowy, ew. tylko
    grafika.

  • 14. Data: 2016-02-03 16:17:36
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > BIOS absolutnie nie pozwala na zabawę CPU.

    Się nie zgodzę - u mnie w HP7900 obyło się bez zgrzytów.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2016-02-03 23:21:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "TOMASZEK" <t...@o...pl> wrote in message
    > Przeglądam sobie różne oferty firm, które oferują sprzęt poleasingwoy i tak
    > się zastanawiam - warto to kupić?

    warto, duzo lepsza opcja niz skladanie z najtanszych podzespolow

    zdecydowanie brac nowy dysk lub solidnie wymeczyc testami

    upewnic sie ile ramu jest w jakich modulach i ile slotow

    nie kupowac mini wynalazkow

    na chwile obecna tylko maszynki dedykowane do gier\oc skladal bym
    nowe

    --
    http://db.org.pl/

  • 16. Data: 2016-02-04 18:50:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 23:21, m4rkiz pisze:

    > na chwile obecna tylko maszynki dedykowane do gier\oc skladal bym
    > nowe

    No tylko z tym bym się nie zgadzał.
    Do przeglądania neta, proste gierki i prosta praca biurowa/graficzna
    kupił bym polizingowy.

    Oprócz gier jest i praca, na ten przykład kuzynka rysuje 3D/rendering. I
    tam ma co robić i7 + mocna grafika, z którą taki biurowy dell/hp sobie
    nie da rady.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2016-02-06 16:23:16
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 18:50, Irokez pisze:

> [...]
    >
    > Oprócz gier jest i praca, na ten przykład kuzynka rysuje 3D/rendering. I
    > tam ma co robić i7 + mocna grafika, z którą taki biurowy dell/hp sobie

    Oprócz biurowych są jeszcze stacje robocze/graficzne również dostępne
    jako polesingowce. Wyposażone są w procesory Xeon i grafiki Nvidia quadro.

  • 18. Data: 2016-02-07 14:14:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > Oprócz gier jest i praca, na ten przykład kuzynka rysuje 3D/rendering. I tam
    > ma co robić i7 + mocna grafika, z którą taki biurowy dell/hp sobie nie da
    > rady.

    sa tez inne maszyny niz dell i hp

    znajoma ostatnio chciala maszyne do grafiki i dostala to
    http://www.scctrade.co.uk/prod/stone-system-158-core
    -i7-333ghz-24gb-984gb-grade-b/

    w Polsce troche drozej, ale i tak warto sie zastanowic

    --
    http://db.org.pl/

  • 19. Data: 2016-02-07 14:47:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > http://www.scctrade.co.uk/prod/stone-system-158-core
    -i7-333ghz-24gb-984
    > gb-grade-b/

    Super cena za taką maszynę.
    Masz jakies linki do poslkich ofert tego typu sprzętu?

  • 20. Data: 2016-02-12 02:16:15
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 4 Feb 2016 18:50:51 +0100, Irokez napisał(a):

    > No tylko z tym bym się nie zgadzał.
    > Do przeglądania neta, proste gierki i prosta praca biurowa/graficzna
    > kupił bym polizingowy.

    Czy ja wiem... Dla Pani Madre znajomej (księgowa, komp do obsługiwania tego
    typu zadań, plus przeglądarka stron, poczta, jakieś granie na Kurniku czy
    obejrzenie filmiku na YouTube) wyszykowałem ostatnio nettopa z i3, 8GB ram
    (rozbudowywalne do 16GB), dyskiem SSD 250GB. Tańczy, śpiewa i stepuje. Są
    też wersje z gniazdem M.2 plus klasycznym SATA - i wtedy można polatać ponad
    lasem.

    [ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]
    [ pieniędzy na miłość... (znalezione w necie) ]