    From: "Paweł" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer okresowo nie uruchamia sie (nieco dlugie)
    Date: Sun, 22 May 2011 20:23:53 +0200

    > Ja pomierzyłbym napięcie w gnieździe pod obciążeniem.
    > Podłącz jakieś żelazko - zmierz spadek napięcia.
    > Miałem kiedyś podobną sytuację i okazało się, że żę bezpiecznik miał
    > zaśniedziały styk. I albo komp się nie uruchamiał, albo wyłączał się gdy
    > uruchomiła się lodówka.
    >
    > G.B.

    Dorwałem w końcu ten komputer. Tak jak przewidywałem, odpalenie z innego
    zasilacza w innej lokalizacji, a następnie podpięcie pierwotnego zasilacza
    rozwiązało problem. Komp działa zgodnie z przewidywaniami. Zawiozłem go
    spowrotem tam i tym razem wymieniłem listwę zasilającą. Zobaczę jak długo
    tym razem pociągnie :-)

    Jak będę miał czas to dam go do serwisu, może wykryją jakieś
    "mikropęknięcie" płyty głównej lub wyschnięte kondensatory.

    Pozdrawiam
    Paweł