  • Data: 2011-01-27 13:23:32
    Temat: Re: Komputer do obróbki zdjec do 3 tys
    Od: "abs" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnik2r17.285a.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > Wybrałbym referencyjną płytę intela i procka i5-750.

    Nie ma w 'moim' sklepie :) Więc odpada.

    > Jest lepszy od intelowego boxa - imo warto go kupic.

    Ok, dzięki. Ważne, żeby był jak najcichszy.

    > Po co HyperX? Zwykłe też będą ok.

    Jeśli tak to ok, zaraz zmodyfikuję.

    > Wybierz jakas pasywna.

    Jest pasywna :)

    > Do obrobki zdjec potrzebny jest duzy temp. Dlatego ja polecalbym taka
    > konfiguracje: SSD64 na system; 320GB na users, temp i swap; 500GB na
    > dane.

    Niestety. wsadzenie rozsądnego SSD spowoduje przekroczenie budzetu. Dlatego
    wybralem proste rozwiazanie - jeden dysk na system i programy a drugi na
    baze Lightrooma, swap Photoshopa i rozne inne swapy. Chociaż przy 8 GB ram
    mam nadzieję zbyt często ze swapów nie korzystać. Magazyn to jeszcze inna
    historia ale to już jest.

    Pozdrowienia.