  • Data: 2010-01-19 11:49:55
    Temat: Re: Kompakt z dieslem pod maską, do 20 tyś.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w
    wiadomości news:hj2htd$430$4@news.dialog.net.pl...

    > Nie macie ochoty się jej pozbyć? ;)
    > No chyba, że się nie mieści w budżecie, bo rocznik młody. :)

    Na razie dzielnie się spisuje więc ją trzymamy. To jest konik do pracy
    ujeżdżany przez nianię, dziadka, babcię, itp, itd. Już nie pamiętam
    dokładnie ale w listopadzie 2008 daliśmy chyba 26 czy 28 tys za nią ale
    miała wszystkie faktury, przeglądy, WZki z magazynu i inne pierdoły z
    serwisu. Nawet żarówki w ASO były wymieniane przez poprzedniego właściciela.