eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaKomornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTVRe: Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
    Date: Sun, 14 Apr 2013 17:16:58 +0200

    W dniu 2013-04-14 14:40, Kris pisze:

    > Komornik? Za niezapłacony abonament?
    > Rozwiń?

    Dokładnie urząd skarbowy wszczął egzekucję za 5 lat wstecz niepłacenia
    abonamentu z 700zł renty 64-latka (1400zł z odsetkami). Po dokładnym
    przestudiowaniu dokumentów już teraz wiem że były powody do zwolnienia z
    tego podatku bo w 2010 roku dodano nowe zapisy. Niestety nie miałem o
    tym bladego pojęcia co dopiero starsza osoba nie obeznana w przepisach.
    Jest warunek dopełnienia formalności (przedstawienia dokumentów
    zwalniających) i od następnego miesiąca się już nie płaci.
    Nie działa to z automatu. Wychodzi na to że dług nie miał podstaw
    merytorycznych tylko nie dopełniono formalności.
    Wiem że literalnie jest pozamiatane ale smród się wokół tego zaczyna
    robić coraz większy bo takich osób będzie sporo.
    O kontekście obietnic pewnego premiera już szkoda gadać. Ważne że
    Wincent coś robi = działa i pobiera zaległe podatki.
    TFUU!!!
    http://wyborcza.pl/1,95892,12512737,Scigaja_za_nieza
    placony_abonament_RTV__Tylko_dlaczego.html