eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaKomornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTVRe: Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
  • Data: 2013-04-12 21:02:00
    Temat: Re: Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-12 20:52, sat_diver pisze:

    > A jeszcze wcześniejszy prezydent obiecywał 100 milionów - DAWAJ! ..., bo
    > bieda... :)

    Dobra już dobra. :-) Bo cytaty o fotoradarach aż się proszą.

    A merytorycznie:
    Jest taki punkt w wykluczeniach o którym istnieniu nie miałem pojęcia

    "
    6) które ukończyły 60 lat oraz mają prawo
    do _emerytury_, której wysokość nie
    przekracza miesięcznie kwoty 50%
    przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku poprzedzającym,
    ogłaszanego przez Prezesa GUS1
    "
    http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0
    /abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf

    Tylko że mi się rozchodzi o rentę, trwałą niezdolność do pracy w
    gospodarstwie rolnym bez świadczeń opiekuńczych.