    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Komórka nagrywająca rozmowy
    Date: Thu, 23 Sep 2010 13:46:29 +0100

    "Xian Mi Mao" <x...@g...com> wrote in message
    news:f3581581-6954-48bc-b643-36585346eab3@j30g2000vb
    r.googlegroups.com...

    > Nie zgadzam się z Kolegą, najlepszy pod Symbiana okazał się
    > VaultaCall
    > http://www.vaultacall.com/page?pageid=3

    Ogladalem ten program i wcale nie jest lepszy. Moim zdaniem wlasnie
    TotalRecall jest odpowiednim narzedziem do nagrywania wszelkich rozmow
    telefonicznych w tym tez prowadzonych przez skype zainstalowanego w
    telefonie.

    > - można zabezpieczyć dostęp do niego hasłem i nawet ZDALNIE inicjować
    > nagrywanie SMSem (podając słowo kluczowe oraz hasełko) - umożliwia to
    > np. nagrywanie wszelkich dźwięków w wybranym momencie u np. swojej
    > "drugiej połowy" (której "wspaniałomyślnie" podarowaliśmy naszą E52
    > już od razu "z zainstalowanymi świetnymi aplikacyjkami" ;) i która

    Zaufanie, tak to sie nazywa. Jesli nie ma zaufania to po co ci podsluchy?
    Jak nie jestes pewny zony to co zmieni podsluch - ze jej cos udowodnisz czy
    sobie?
    Jesli masz bardzo silne przeczucie,. ze ci rogi szyje, to porozmawiaj z nia
    o tym.

    > nigdy nie zauważy istnienie tego naszego "aniołka stróża" u siebie,
    > nawet przeglądając zawartość karty pamięci bo wszystko jest
    > zaszyfrowane)

    Tak samo jest w TotalCall.
    Wszystko jest szyfrowane i dostep naturalnie z hasla.
    A rozmowy nagrywa wysmienicie:)