  • 31. Data: 2009-01-17 21:33:54
    Temat: Re: Komóreczka z akumalutorkami AAA
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 09:16:54 -0800, Jacek Erazmus napisał(a):

    > To była niezła cegła ale była dwusystemowa

    Proszę się nie śmiać, to była moja pierwsza komórka, w promocji w Idei,
    za 160 złotych netto. 250 gram żywej wagi. Jak się pisało esemesy to
    trzeba było na kartce spisać najsamprzód numer, na który chciało się go
    wysłać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2009-01-18 13:40:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 12:09:19 +0100, spider wrote:

    >i są przede wszystkim lżejsze. Swoją drogą czemu nie robią akumulatorków
    >Li-ion w standardowych rozmiarach AA AAA ?

    Ma to znikomy sens - napiecie na jedno ogniwo to 3.6V [nominalne].
    Ani tego nie uzyjesz zamiast paluszka, ani nie naladujesz z ladowarki,
    zespujesz tylko sprzet i moze spowodujesz pozar - to byl przez dlugi
    czas oficjalny argument dlaczego sie ich kupic nie mozna .. nadal
    chyba zreszta nie sa w detalu.

    Chyba jedynie RCRV-3 ma taki detaliczny status.

    J.

  • 33. Data: 2009-01-19 06:04:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > To była niezła cegła ale była dwusystemowa :)

    ale tylko wersja cd notabene dosyc rzadko wystepujaca.
    Z duali pierwszych to chyba najlepiej szla Motka 8700
    no i hit Idei ale to duzo pozniej Ericsson S898 czy jak mu tam bylo
    chyba pierwszy idealny dualny telefon za mniej niz 100zł

  • 34. Data: 2009-01-21 07:04:30
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > i są przede wszystkim lżejsze. Swoją drogą czemu nie robią akumulatorków
    > Li-ion w standardowych rozmiarach AA AAA ?

    Alez oczywiscie ze robia
    AA szukaj pod symbolem 14500