  • 1. Data: 2009-12-02 09:47:33
    Temat: Kombinezon przeciwdeszczowy
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Witam
    Składam zamówienie do Św. Mikołaja na kombinezon przeciwdeszczowy.
    Podstawowe kryteria to: nieprzemakalność, mały po złożeniu, cena do 200 zł.
    Nie wiem czy zdecydować się na jedno czy dwuczęściowy.
    Możecie coś doradzić, polecić??

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 2. Data: 2009-12-02 12:40:38
    Temat: Re: Kombinezon przeciwdeszczowy
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 02.12.2009 marcinu <z...@o...pl> napisał/a:
    > Witam
    > Sk?adam zamówienie do ?w. Miko?aja na kombinezon przeciwdeszczowy.
    > Podstawowe kryteria to: nieprzemakalno?ae, ma?y po z?o?eniu, cena do 200 z?.
    > Nie wiem czy zdecydowaae sie na jedno czy dwucze?ciowy.
    > Mo?ecie co? doradziae, poleciae??

    Jednoczęściowy bardzo niewygodnie się zakłada (przynajmniej te które
    przymierzałem). Przy samym zakładaniu można się nieźle spocić.

    Z 2 częściowego używałem intensywnie tylko spodni, kurtkę mam
    niby nieprzemakalną i wystarcza.

    Jak się zużyły kupiłem same spodnie, takie niby na rower z długimi
    suwakami po bokach, I te są b.wygodne, można się zatrzymać założyć i za
    chwilę ruszyć. Tak samo szybko zdjąć. Przeciekania jednych i drugich nie
    zaobserwowałem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2009-12-02 12:55:23
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    marcinu wrote:
    > Witam
    > Składam zamówienie do Św. Mikołaja na kombinezon przeciwdeszczowy.
    > Podstawowe kryteria to: nieprzemakalność

    Zaskakujące wymagania :)

    > mały po złożeniu, cena do
    > 200 zł. Nie wiem czy zdecydować się na jedno czy dwuczęściowy.
    > Możecie coś doradzić, polecić??

    Ja mam Buse, 190 zł kiedyś tam, nie wiem czy mały po zlożeniu,
    niewielki w każdym razie, jednoczęściowy i nie przemaka ale nie używam
    od zakupu teksów. Generalnie to szaleństwa nie ma, chyba wszystkie
    kondomy nie przemakają jak są w miarę świeże, potem po długim używaniu
    pojawiają się pęknięcia, przetarcia. Jednoczęściowy jest trudniejszy
    we wkładaniu.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 4. Data: 2009-12-02 13:10:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    marcinu pisze:
> [...]
    > Podstawowe kryteria to: nieprzemakalność, mały po złożeniu, cena do 200 zł.
    > Nie wiem czy zdecydować się na jedno czy dwuczęściowy.

    Dwuczęściowy, znacznie wygodniejszy w użytkowaniu. Używam Modeki ale nie
    mieści się w Twoim budżecie bo komplet ok 300 zł. Za to odporny jest,
    nawet szlifa wytrzymał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-12-02 13:22:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    marcinu pisze:
    > Witam
    > Składam zamówienie do Św. Mikołaja na kombinezon przeciwdeszczowy.
    > Podstawowe kryteria to: nieprzemakalność, mały po złożeniu, cena do 200 zł.

    Mały po złożeniu to jednorazówka z Louisa czy inny
    genuine leather cerate pig.

    Na dluzsze uzywanie ?
    Okolo 200 zaplacilem za Modeke jednoczesciowa.
    Po ponad roku, ale raptem za trzecim uzyciem razem padl suwak.
    Bez wnikania w date zakupu (ale z procedura reklamacji - zabrali,
    wyslali do Modeki itd) Tarbor wymienil mi na nowa Modeke.

    Generalnie polecam jednoczesciowy.
    W szczegolnosci polecam Modeke 1-czesciowa kupiona w Tarborze.
    Ma wszystko co trzeba i jak trzeba, w sumie miesci sie pod siedzenie
    pasazera w GSXR (obok kilku innych drobiazgow).
    A przede wszystkim polecam bo jak ja kupilem to potem prawie rok nie
    padalo ( w te dni co chcialem jezdzi).
    :-)

    KJ

  • 6. Data: 2009-12-02 13:26:26
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    marcinu pisze:
> [...]
    > Podstawowe kryteria to: nieprzemakalność, mały po złożeniu, cena do 200 zł.
    > Nie wiem czy zdecydować się na jedno czy dwuczęściowy.

    Jesli nie musi byc na 10 punktow w skali lansu to moge powiedziec o tym
    czego ja uzywam:

    http://tnij.org/pdzeszcz

    Na poczatek wycinamy nozyczkami kaptur. Dziala, daje sie zalozyc po
    zatrzymaniu na przystanku PKS przy drodze. Nie przemaka. Dal rade
    podczas podrozy w deszczu z Pragi CZ do Lodzi. Nie stresuje, ze sie
    zepsuje albo uszkodzi, bo koszt zaden.
    Sklada sie dosc ladnie w plaskie opakowanie o rozmiarach c.a. 25 x 25 cm.

    Do wyboru granatowe, zielone lub moro ;)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 7. Data: 2009-12-02 13:35:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Ma wszystko co trzeba i jak trzeba, w sumie miesci sie pod siedzenie
    > pasazera w GSXR (obok kilku innych drobiazgow).

    ta, chyba w Twoim.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 8. Data: 2009-12-02 13:51:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > ta, chyba w Twoim.

    No pewnie ze w moim, bo wiesz, ja mam motocykl do jezdzenia.

    Ale jaki masz problem?
    Podobno pod kolumna rzadko pada ?

    Pytam bo prowadze badania klimatyczne dla Stowarzyszenia Lansu w Polsce.

    KJ

  • 9. Data: 2009-12-02 13:55:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > No pewnie ze w moim, bo wiesz, ja mam motocykl do jezdzenia.

    a, są takie do latania?

    > Ale jaki masz problem?

    ja nie pisałem, że mam problem. skąd to pytanie?

    > Podobno pod kolumna rzadko pada ?

    poważnie? koledzy Ci opowiadali? bo nie wierzę, że nie sprawdziłeś.

    > Pytam bo prowadze badania klimatyczne dla Stowarzyszenia Lansu w Polsce.

    a, to ja Ci nie pomogę. ja jeżdżę w innym kierunku.

  • 10. Data: 2009-12-03 15:27:56
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > A przede wszystkim polecam bo jak ja kupilem to potem prawie rok nie
    > padalo ( w te dni co chcialem jezdzi).

    To jest dobry argument :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone