  • Data: 2011-03-23 16:00:18
    Temat: Re: Kombi - 2006 rok - 1.6 Benzyna+LPG - ktore?
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemekkk <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam diesla 1.5 - w miescie 5,7? Raczej 6,5....

    wszystko kwestia nogi i korkow zatem ciezko przyrownac jakiekolwiek wyniki,
    uzywam auta w Wawie, gdzie korki sa czasem masakryczne ;)

    > Nie chce Toyoty - nie podoba mi sie i tyle, poza tym do gazu sie nie
    > nadaje...

    Toyo to paździerz, ale rekompensuje swoj buraczany wyglad niska awaryjnoscia
    ;) mnie tez bardziej sie podoba wiele aut, ale auto dla mnie to narzedzie,
    znaczy po poczatkowym mega zachwycie, tratuje go jak sie powinno traktowac,
    dbam i jezdze

    kazdy kupuje jak chce, nie patrzac na wady, usterkowosc czy cos podobnego,
    dlatego zawsze beda klienci na Pugi i inne Reno oczarowani designem i
    wygodnymi fotelami, i tacy co kupuja paździerz bo sie przyzwyczaili, ze sie
    nie psuje, co czasem niestety weryfikuje zycie ;) w dosc brutalny sposob ;)
    kolejna akcja serwisowa ;) czy padem wtryskow, filtra czy czegos innego