  • 21. Data: 2014-03-06 08:57:50
    Temat: Re: Kombajn do sprawdzenia peceta
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Zacznij jednak porządnie od programowej.
    > Weź płytkę ratunkową Karpersky'ego i przeskanuj cały komputer pod kątem
    > infekcji (nie zapomnij o aktualizacji przed skanowaniem).

    Przy okazji się podepnę, czy warto instalować Noron Security bo można tanio
    kupić roczną subskrypcję, miałem wcześniej ale gdzieś klucz zgubiłem jak
    reinstalowałem system i działało to OK.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2014-03-06 09:26:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Mar 2014 08:57:50 +0100, Chris napisał(a):

    > Przy okazji się podepnę, czy warto instalować Noron Security

    Moim zdaniem nie. Straszliwy zamulacz i ze skutecznoscia tez roznie bywa.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 23. Data: 2014-03-06 09:31:34
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Moim zdaniem nie. Straszliwy zamulacz i ze skutecznoscia tez roznie bywa.

    Mi nie zamulał ale ja mam w laptopie i7 + 16GB ramu a co do innych programów
    to bratu teraz przepuścił Kasperski , wcześnijem miałem kazdę z NOD bo 2 czy
    3 razy przpuścił .. chyba po prostu nie ma idealnych programów.

    Teraz zmieniłem tylko z W7 na W8.1 i zgubiłem gdzieś @/Wydruk z kodem do
    Nortona i zastanawiam się co na to miejsce kupić a Norton na rok to tylko
    10-11 zł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2014-03-06 16:54:09
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    .net...

    >Moim zdaniem nie. Straszliwy zamulacz i ze skutecznoscia tez roznie bywa.
    Zamulacz? Kiedy ostatnio widziałeś NIS? Coś mi się wydaje że w roku 2006 lub
    wcześniej.
    MK

  • 25. Data: 2014-03-07 08:33:04
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    mk_102 nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Zamulacz? Kiedy ostatnio widziałeś NIS? Coś mi się wydaje że w roku 2006
    > lub wcześniej.

    No właśnie wszędzie jak się pytam to pada tylko że zamulacz ale miałem do
    niedawna i nic mi nie muliło.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl