  • 11. Data: 2012-04-15 22:57:26
    Temat: Re: Kolorowe kawasaki.
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > No to przeca pisalem ze Niemce maja gotowe lakiery. Zadnej receptury
    > szukac nie trzeba.

    No ja wiem, ale trza bylo najpierw nazwe ustalic, zeby bylo to, o co
    mi chodzi.
    Dlugo trzeba czekac? W jakich paczkach sprzedaja? Drogie to?

  • 12. Data: 2012-04-15 23:20:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-15 22:57, kapec pisze:

    > Dlugo trzeba czekac?

    kilka dni

    http://www.motorradlack.de/produktubersicht/

    > Drogie to?

    Zalezy ile bierzesz i ile lakierow jest w zestawie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-04-16 19:36:25
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > No ja wiem, ale trza bylo najpierw nazwe ustalic, zeby bylo to, o co
    > mi chodzi.
    > Dlugo trzeba czekac? W jakich paczkach sprzedaja? Drogie to?

    mam standoxa, nie ma, w rmie tez nie dostaniesz bo maja podobne i do 2006,
    spies hecker ma wiecej albo kuczu