  • Data: 2006-04-23 08:45:38
    Temat: Re: Kolokacja i straty na łączu
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SoR napisał(a):

    > Źle przeczytałem, na Twoim miejscu zapoznał bym się ze szczegółami umowy
    > oraz tego co dostawca oferuje (głownie jeśli chodzi o ruch zagraniczny).
    > Ja z GTS-u nie widzę strat do mrtg.egadu.pl Czy te straty są od
    > dłuższego czasu czy tylko dzisiaj?
    No ale mowie ze tu nie ma znaczenia czy ruch idzie do pl czy de i tu i
    tu sa straty. Hmmm pusc moze na dluzsza chwile mtr od Ciebie do
    mrtg.egadu.pl a zobaczysz, ze takowe sie pojawia. Niestety czasami tych
    strat jest wiecej a czasami wogole.

    | Pawel Mastalerz || pawel(at)neutrin(dot)pl |
    | phone: +48 607987615 || Administrator of tiral.net network |