  • Data: 2012-02-29 14:41:44
    Temat: Re: Koło dojazdowe w sprayu?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-28 23:12, Jackare pisze:

    > Po tych zabawach mam to gdzieś. Wzywam assistance nawet jak złapię pod domem. Ja
    się nie brudzę, rozkładam siedzienia w aucie i słucham radia cekając na przyjazd p.d.
    Facet z p.d. jest zadowolony bo robi lekką robotę za którą mu płacą. Ja składki i tak
    płacę, dlaczego więc mam nie korzystać. Zadnych zwyżek za korzystanie z pomocy nie ma
    więc nie widzę żadnego problemu. Ruchu i zabawy narzędziami mam na codzień na tyle
    dużo że przy swoim mi się nie chce jeśli nie muszę.

    No jeśli i tak masz assistance, i akurat nie spieszy ci się, to sprawa zupełnie
    inaczej wygląda.

    Ale tutaj padła propozycja assistance zamiast koła zapasowego.
    A to niestety nie zawsze się sprawdzi.

    Inna historia: mam odwieźć żonę na samolot, wychodzimy już z domu z walizą, patrzę -
    kapeć.
    No i co mam do wyboru? Wołać na gwałt taxi (kurs ~50km, dzięki!) albo szybko zmienić
    koło.
    Assistance by niewiele dało...