eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
  • Data: 2017-01-22 10:05:33
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2017 o 02:42, Adam Wysocki pisze:

    > Wiesz jaki tam jest o tej porze korek? :)

    Domyślam się. Niemniej nic nie musiałeś. Co najwyżej tak wolałeś.
    Pojechałeś najpierw buspasem, potem postanowiłeś skręcić w lewo z
    prawego pasa do skrętu w prawo i dalej próbujesz się usprawiedliwiać.
    Chciałeś przycwaniakować, nie udało się, bierz sprawy na klatę jak
    mężczyzna.

    > Zrobiłem tak raz, straciłem pół
    > godziny. W tym korku do lewoskrętu, który jest na filmie, nawet jakbym
    > wbił się na lewy pas zaraz po wyjeździe z Konstruktorskiej, straciłbym
    > może 5 minut.

    To trzeba się było wbijać na początku - skąd pomysł, że potem będzie
    łatwiej? Po proastu nie chciałeś w tym korku stać (bo jak sam pisałeś ci
    się spieszyło) i postanowiłeś pojechać na początek, tłumacząc sobie, że
    nikt cię nie wpuścił.

    Shrek