  • 41. Data: 2012-07-27 22:10:43
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy wi?cej
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-27 18:27, AZ pisze:

    > Nie myslales o tym zeby sobie z tego zrobic stala pensyjke? ;P

    Miło by było,ale do trzech razy sztuka:-),Zresztą w PZju mają już chyba
    mój pesel na czerwono-oberwałem dwa razy w ciągu pół roku:-)

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 42. Data: 2012-07-28 21:11:27
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy więcej
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    Przepraszam za język ale pisałem w pośpiechu...Co do moto poczekam na ile
    wyceni rzeczoznawca z ubezpieczalni a dokładniej Compensa. Tylko że tam w
    formularzu pisze, że musisz wypełnić jaką forme wybierasz odszkodowania
    czy na własną rękę naprawiasz, czy warsztat i jest opcja ,że jeszcze nie
    wiesz ,ale do 7 dni musisz dostarczyć tą informację a jak rzeczoznawca da
    mi znać później to co ja mam zrobić??? Najlepeij pasowała mi by opcja
    wycena z Yamaha lecz najbliższy serwis 70 km i chyba biorą jakąś opłate za
    to. A czemu mają mi niby dać różnice mojego moto jaki jest teraz a z przed
    wypadku ??? Przecież to nie jest moja wina i czemu mam ponosić koszty. A
    sezon trwa.... Matt

  • 43. Data: 2012-07-28 22:28:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-28, kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > A czemu mają mi niby dać różnice mojego moto jaki jest teraz a z przed
    > wypadku ??? Przecież to nie jest moja wina i czemu mam ponosić koszty. A
    > sezon trwa.... Matt

    Takie prawo, ubezpieczyciel nie ma obowiazku naprawiac moto jezeli naprawa
    szkody jest nieoplacalna (czyli przekracza 100% wartosci z przed szkody w
    przypadku OC). Przy szkodzie calkowitej wyplacajac Ci roznice i zostawiajac
    z wrakiem uwazaja, ze sa z Toba kwita. Ewentualnie powiedza gdzie mozesz
    sprzedac wrak albo jak sprzedasz i przedstawisz im papiery to Ci zwroca
    reszte (miedzy tym na co wycenili wrak a za ile sprzedales).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2012-07-29 16:49:16
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy wiĂŞcej
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    Czyli tak jak moto kosztje około 6 tysięcy a wrak dajmy na to ,że 2
    tysiące czyli dostanę 4 tysiące oczywiście jak szkoda całkowita i każa mi
    go zezłowować i nie będę mógł nim jeżdzić?? Czy żle coś rozumuje. Matt

  • 45. Data: 2012-07-29 17:52:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-29 16:49, kogucicho007 pisze:
    > Czyli tak jak moto kosztje około 6 tysięcy a wrak dajmy na to ,że 2
    > tysiące czyli dostanę 4 tysiące oczywiście jak szkoda całkowita i każa
    > mi go zezłowować i nie będę mógł nim jeżdzić?? Czy żle coś rozumuje. Matt

    Tak,tyle że sprzęt możesz zachować-wyremontować i jeździć,ew sprzedać-w
    moim przypadku dostałem adres gościa który wygrał aukcję na wewnętrznej
    licytacji.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 46. Data: 2012-07-29 18:33:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-29, kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Czyli tak jak moto kosztje około 6 tysięcy a wrak dajmy na to ,że 2
    > tysiące czyli dostanę 4 tysiące oczywiście jak szkoda całkowita i każa mi
    > go zezłowować i nie będę mógł nim jeżdzić?? Czy żle coś rozumuje. Matt

    Zle rozumujesz, nic kazac Ci nie moga. Dostaniesz 4 tysiace i zostaniesz
    z moto a co juz z tym zrobisz to Twoja broszka, mozesz naprawic, sprzedac,
    zezlomowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2012-07-30 07:33:13
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-28 21:11, kogucicho007 pisze:
> [...]
    > ,że jeszcze nie wiesz ,ale do 7 dni musisz dostarczyć tą informację a
    > jak rzeczoznawca da mi znać później to co ja mam zrobić???

    Zadzwon sobie do rzecznika ubezpieczonych, cos mi sie wydaje ze nie maja
    prawa do stawiania takich wymagan.

    > Najlepeij pasowała mi by opcja wycena z Yamaha

    ale bierzesz pod uwage ze nie zwroca Ci tyle ile serwis powie ? Z opisu
    uszkodzen ktory podales na 99,99% szkoda calkowita. Jedyne co papier z
    serwisu moze zmienic to obnizyc wartosc pozostalosci (jesli np pogiete
    sa lagi albo strzala dostala rama itd).

    > lecz najbliższy serwis 70 km i chyba biorą jakąś opłate za to.

    Fakture zanosisz do ubezpieczyciela i ma obowiazek oddac kase.

    > A czemu mają mi niby dać różnice mojego moto jaki jest teraz a z przed wypadku ???

    Bo takie jest prawo, nie wolno sie bogacic na odszkodowaniu.

    > Przecież to nie jest moja wina i czemu mam ponosić koszty.

    No niestety, z czyjej winy by nie bylo to zawsze sie na dzwonie traci :-/

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 48. Data: 2012-07-30 08:44:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > No niestety, z czyjej winy by nie bylo to zawsze sie na dzwonie traci :-/

    Bzdura

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 49. Data: 2012-07-30 08:48:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > No niestety, z czyjej winy by nie bylo to zawsze sie na dzwonie traci :-/

    eee co Ty gadasz? Znasz kogos (poza soba) niezadowolonego ze dzwona?
    Zawsze sie jest do przodu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 50. Data: 2012-07-30 09:07:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > eee co Ty gadasz? Znasz kogos (poza soba) niezadowolonego ze dzwona?

    A liczysz spadek wartosci sprzeta ?

    > Zawsze sie jest do przodu.

    No chyba ze sie zrobi solidny przeglad z wymiana wyeksploatowanych
    czesci chwile przed kolizja.

    pozdr
    newrom