  • 31. Data: 2012-07-27 07:51:41
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy więcej
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 14:11, kogucicho007 pisze:
    > Witam wszystkich użytkowników chciałem wam przedstawić mój przypadek
    > jestem posiadaczem yamahy fzs 600 z 98r. Kilka dni temu miałem kolizje a

    Aha, zapoznaj sie tez ze strona rzecznika ubezpieczonych. Jest cala masa
    wartosciowych informacji, wlacznie z wyrokami SN, odpowiednimi
    paragrafami etc.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 32. Data: 2012-07-27 08:22:14
    Temat: Re: Kolizja 100% zwrotu mniej czy wi?cej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.07.2012 22:30, Mnich pisze:

    > Idiotyczne to jest kolego komentowanie na podstawie pojedynczej wypowiedz,

    Primo: nie jestem twoim kolegą.
    Secundo: sam ośmieszyłeś się kompletnie oderwaną od rzeczywistości sumą
    gwarantowaną - dlaczego masz do mnie o to pretensje?

    [ciach lamersko niezawinięty wiersz]

    > A i bylbym zapomnial- plonk 4U

    FU

  • 33. Data: 2012-07-27 09:50:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-27, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Itam. Właśnie jestem w trakcie likwidowania szkody na samochodzie. Cene
    > samochodu wzięli +- taką za ile można taki samochód kupić, jesli idzie o
    > wartosc 'pozostalosci' to otrzymalem informacje ze wrak jest wart 1200zl
    > i namiar na firme ktora za takie pieniadze chce go kupic.
    > Gdybym nie dostal namiaru na ta firme to pewnie bym wystawil na allegro
    > od 1pln i roznice w kasie uzyskanej ze sprzedazy, tym co wyliczyli
    > sciagnal z TU.
    > Niestety ze wzgl na to ze na miejscu nie bylo policji, a sprawca nie
    > potwierdzal cala operacja uznania trwa ponad miesiac.

    Bo to mocno zalezy od pojazdu, gdzies czytalem ze komus AT wycenili jakos
    smiesznie a wiadomo jak jest z cenami za ten motur.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-07-27 10:35:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 09:50, AZ pisze:

    > Bo to mocno zalezy od pojazdu, gdzies czytalem ze komus AT wycenili jakos
    > smiesznie a wiadomo jak jest z cenami za ten motur.

    Część winy spada na cwaniaczków zaniżających w umowie kupna wartość
    pojazdu w celu głupiego zaoszczędzenia paru groszy.

    To zaniża wartość w tabelach eurotaxu, a z nich korzystają ubezpieczyciele.

    Chociaż czasem różnica może być i na korzyść ;)

    Mój stary acz dzielny ;) złomek samochodowy nabyłem za jakieś 3 tysiące,
    obecnie wątpię, czy zapłaciłbym aż 2000 (za pojazd w porównywalnym
    optycznym stanie), a wg. ubezpieczycieli wart jest jakieś 5 tysięcy.

    Wg. ubezpieczyciela pojazd jest wart tyle, ile wynika z tabel. Ale
    zawsze można się odwołać i uzasadnić wyższą wartość - mi w PZU po
    kradzieży uwzględnili wyposażenie dodatkowe za kilkaset złotych (m.in.
    zabezpieczenie przeciwkradzieżowe, o ironio).

  • 35. Data: 2012-07-27 11:48:24
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Thursday, 26 July 2012 20:44:24 UTC+1, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Masakrowanie j.pol zawdziecza zapewne systemowi edukacji, dostepowi do
    > internetu, telewizji oraz calkowitemu braku oczytania ze slowem
    > pisanym....:(

    Oczytania czy obycia? :)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 36. Data: 2012-07-27 12:18:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 11:48, zarafiq pisze:

    > Oczytania czy obycia? :)

    Technicznie rzecz biorąc oczytanie daje obycie - ja np. od dziecka dużo
    czytałem i poważne błędy powodują u mnie odczucie zbliżone do
    pojawiającego się przy drapaniu gwoździem po klasycznej tablicy "na
    kredę" ;)

  • 37. Data: 2012-07-27 12:32:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-27 12:18, Andrzej Lawa pisze:

    > pojawiającego się przy drapaniu gwoździem po klasycznej tablicy "na
    > kredę" ;)

    Powinienes wiec slyszec zgrzyt bo albo brakiem brak oczytania, wtedy bez
    sensu jest ze 'slowem pisanym' bo czytac mowionego sie nie da.
    Albo brak obycia ze slowem pisanym, czyli bulke przez bibulke to samo co
    powyzej.
    No i zeby bylo w temacie "bynajmniej tak mi sie wydaje"

    pozdr
    newrom

  • 38. Data: 2012-07-27 12:46:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 12:32, Roman Niewiarowski pisze:

    > Powinienes wiec slyszec zgrzyt bo albo brakiem brak oczytania, wtedy bez

    Owszem, lekki zgrzyt poczułem - ale moja uwaga była tylko
    usprawiedliwieniem wystąpienia takiego błędnego "skrótu myślowego".

    > sensu jest ze 'slowem pisanym' bo czytac mowionego sie nie da.

    Przyczepię się: czytanie z ruchu ust ;->

    > Albo brak obycia ze slowem pisanym, czyli bulke przez bibulke to samo co
    > powyzej.
    > No i zeby bylo w temacie "bynajmniej tak mi sie wydaje"

    Auć, auć, auć... A to już boli mocno ;)

  • 39. Data: 2012-07-27 16:03:00
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > Niestety ze wzgl na to ze na miejscu nie bylo policji, a sprawca nie
    > potwierdzal cala operacja uznania trwa ponad miesiac.

    Z moich szkód byłem zadowolony-tyle że obaj sprawcy ubezpieczeni w
    PZju,obie szkody całkowite,czyli wartość z eurotaxu- kwota z
    licytacji,ale w zupełności starczyło na naprawę.Na wakacje też.W
    przypadku ciuchów starczyło na nowe.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 40. Data: 2012-07-27 18:27:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-27, Monster <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > PZju,obie szkody całkowite,czyli wartość z eurotaxu- kwota z
    > licytacji,ale w zupełności starczyło na naprawę.Na wakacje też.W

    Nie myslales o tym zeby sobie z tego zrobic stala pensyjke? ;P

    --
    Artur
    ZZR 1200