  • 41. Data: 2010-09-13 00:40:51
    Temat: Re: Kolejny wypadek motocyklisty
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > I tak sie przechowuje, zeby byl zapas. A jak sie przeterminuje to do
    > kanalu.

    > No to niech stacja krwiodawstwa sie glosi "Niedziela Wampirow,
    > zapraszamy wszystkich chetnych do spelnienia obywatelskiego obowiazku,
    > a szczegolnie posiadaczy grupy zero Rh-"
    >
    > A nie "ranny motocyklista czeka na krew, prosze sie zglosic i oddawac
    > na nazwisko XXX".. O, prosze bardzo - niech sie dodagaja z
    > motocyklistami i podjada swoim autobusem na jakis zlot.
    > "Oddaj krew - jutro mozesz potrzebowac"
    >
    > A jak czasem na to patrze, to odnosze wrazenie ze oni wcale krwi nie
> [...]
    To wszystko to taki bajer dla naiwniaków. Krew taka jak została pobrana
    przetaczana jest bardzo rzadko. I z reguły nie przy operacjach. Przy operacjach
    używa się preparatów uzyskanych z krwi. Na przykład muszą mieć zapas preparatu z
    płytkami krwi. Bo one odpowiadają za krzepnięcie. A czy potrzebują krwi. Jasne
    że potrzebują bo to świetny interes. Surowiec darmo a cena rynkowa. Przed każdą
    planowaną operacją dostaje się informację ze krew będzie potrzebna. I rodzina i
    znajomi oddają dużo więcej niż zużyją. Bo jak nie ma żadnych komplikacji to
    kropli mogą nie zużyć. Jak się idzie z psem albo kotem na operację to jakoś
    weterynarz o krew nie woła. Ze zlotu się nie nadaje. Za duże stężenie gorzały.

  • 42. Data: 2010-09-13 03:03:50
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > >

    > Drogie  BydlÄ&#65533;, ty powaznie myslisz ze krew oddana po takim apelu trafia
    > dla konkretnej ofiary??  Zielonego pojecia nie masz o gospodarce krwia,
    > skad sie bierze w szpitalach, co z niej powstaje, o jej deficycie, problemach
    > z pozyskaniem itd :(
    >
    > "OddajÄ&#65533;c wĹ&#65533;asnÄ&#65533; krew, dobrowolnie i bezinteresownie, to
    gest o wysokiej
    > wartoĹ&#65533;ci moralnej i obywatelskiej. To DAR ĹťYCIA ... Niech dawcy krwi,
    ktĂłrym
    > naleĹźy siÄ&#65533;  wdziÄ&#65533;cznoĹ&#65533;Ä&#65533; wszystkich,
    bÄ&#65533;dÄ&#65533; coraz liczniejsi we wszystkich
    > czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ciach Ĺ&#65533;wiata."
    > To powiedziaĹ&#65533; Jan PaweĹ&#65533; II
    >
    > Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego  krwi...
    >
    > Dlatego twierdze ze nick pasuje do ciebie jak ulal.
    > EOT
    > --
    > Hinek

    To jak coś powie facet na co dzień chodzący w sukience i z torbą od cukru na
    głowie to ma być od razu przesłaniem dla całego Świata? Ja też takich co
    uprawiają sporty ekstremalne a nie zabezpieczają się przed wypadkami nazywam
    debilami. Daję sobie fiuta w talarki pociąć że motocyklista jechał dużo szybciej
    niż mu było wolno. Ktoś pisał ze motocykl mocno zmasakrowany i że zakręt
    niebezpieczny. Dlaczego 30 tam nie jechał. I to był jego pierwszy błąd. Drugi
    polega na tym ze jak już chciał zostać kaleką na własne życzenie to powinien to
    robić w sposób nie obciążający normalnych. Jak by miał na koncie w Stacji
    Krwiodawstwa zapisane że oddał honorowo 10 litrów to nikt by nie śmiał
    powiedzieć w takiej sytuacji ze jeszcze ma ktoś dla niego krew oddać. Kiedyś
    oddawałem krew. Nie zastanawiałem się czy to dobrze czy źle. To było
    spontaniczne. Chłopaki idziemy oddać jutro krew, może komuś się przyda. Idziemy.
    Tak sam z siebie oddawałem. Dostawałem za to 2 czekolady i coś tam jeszcze.
    Jakiś czas temu też ktoś rzucił temat oddawania. A inny mówi ze niedawno był.
    Dostał dwie chińskie czekolady po 50 groszy za tabliczkę i nikt nawet dziękuję
    nie powiedział. I że sprawdził a potem jego krew kosztuje 170 złotych. To
    stwierdziliśmy że niech spier. Dala, ją.

  • 43. Data: 2010-09-13 19:48:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Hinek wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał

    > Drogie Bydlę, ty powaznie myslisz ze krew oddana po takim apelu trafia
    > dla konkretnej ofiary??

    Nie, napisałem wyraźnie, że trzeba być idiotą, by apelować o oddawanie
    nieznanej grupy krwi.

    Niczym się nie różni taki "apel" od kretyńskiego powielania wiadomości o
    potrzebnej grupie rwi w nieznanym mieśice dla nieznaego dziecka.
    jedno tylko wiadomo, że ono gaśnie.
    ;>>>

    > Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego krwi...

    Debil jechał 35 km/h i dlatego potrzebuje krwi?

    Nazywam rzeczy po imieniu.
    To boli tych, którzy woleliby dalej myśleć, że są mądrzy jaj jasna
    cholera, choć ich czyny i słowa przeczą temu.

    A ludzie wychowani w rynsztoku czepiają się mego pseudonimu, bo nie mają
    innych argumentów.

    (ciach, bo by cię zabolało)
    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2010-09-14 13:45:54
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Bydlę <b...@b...com> wrote:

    > Debil jechał 35 km/h i dlatego potrzebuje krwi?

    Nie wiesz ile jechał, mógł jechać i 20.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 45. Data: 2010-09-14 14:33:30
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Nie wiesz ile jechał, mógł jechać i 20.
    >
    > --
    > Siena 1.6 HL & GSX 750F
    > PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D
    On ten motocykl pchał. Tylko go czołg rozjechał. Jak to nie chory na łeb to
    dlaczego sam krwi nie oddawał na wszelki wypadek. Pewno nie musiał. To miszcz
    kierownicy był.

  • 46. Data: 2010-09-14 19:10:25
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Adam Wysocki wrote:

    > Nie wiesz ile jechał, mógł jechać i 20.

    Tak, pewnie cofał trójkołowcem 0,275 km/h,
    Chcesz się założyć?
    ;>

    --
    Bydlę