  • Data: 2010-09-13 19:48:49
    Temat: Re: Kolejny wypadek motocyklisty
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hinek wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał

    > Drogie Bydlę, ty powaznie myslisz ze krew oddana po takim apelu trafia
    > dla konkretnej ofiary??

    Nie, napisałem wyraźnie, że trzeba być idiotą, by apelować o oddawanie
    nieznanej grupy krwi.

    Niczym się nie różni taki "apel" od kretyńskiego powielania wiadomości o
    potrzebnej grupie rwi w nieznanym mieśice dla nieznaego dziecka.
    jedno tylko wiadomo, że ono gaśnie.
    ;>>>

    > Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego krwi...

    Debil jechał 35 km/h i dlatego potrzebuje krwi?

    Nazywam rzeczy po imieniu.
    To boli tych, którzy woleliby dalej myśleć, że są mądrzy jaj jasna
    cholera, choć ich czyny i słowa przeczą temu.

    A ludzie wychowani w rynsztoku czepiają się mego pseudonimu, bo nie mają
    innych argumentów.

    (ciach, bo by cię zabolało)
    --
    Bydlę