    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny wypadek...
    Date: Wed, 15 Jun 2016 10:46:33 -0000 (UTC)

    Bolko wrote:

    > Jest obok mojego rodzinnego domu powyższy odcinek.
    > http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/nowy-sacz/a
    /lososina-dolna-tragiczny-wypadek-zginely-dwie-osoby
    -zdjecia-wideo,10103280/

    > To jest kolejny wypadek na tym odcinku.
    >
    > Teraz małżeństwo z tirem
    > Na wiosnę pani z Autobusem.
    > A i były inne historie.
    > W żadnym z tych przypadków nie było dużej prędkości a jednak się wydarzyły.
    > Wiec może tak jest że tylko albo siedzenie na tyłku albo odcięcie ludzi od
    kierownicy sprawi że takie historie się nie wydarzą.

    każdy wypadek ma przyczynę. Poza zupełnie losowymi przypadkami awarii
    większość zaczyna się od olania podstawowych zasad bezpieczeństwa przez
    kogoś. Jakigoś miszcza kierownicy co jak Cavallino musi zapieprzać bo
    jazda nie jest dla leszczy, albo kogoś kto oleje wymianę opon bo
    przecież 10letnie są dobre itd.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?