  • Data: 2011-09-23 16:12:49
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-23 15:45, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > Doprecyzuję, nie mam chęci, czasu, ochoty zastanawiać się nad profilem
    > psychologicznym każdej obcej osoby.

    Nikt Ci nie kaze, ale obrazac innych rowniez, z powodu jakis durnych legend.
    Podobnie nie chcialbym, aby ktos mnie obrazal np. za granica tylko
    dlatego, ze jestem Polakiem, a ktos tam slyszal jakis stereotyp na temat
    naszego narodu... ale moze Ty sie z tym godzisz, ze kazdy za granica
    powinien traktowac Cie jak zlodzieja itd.
    To jest niestety Twoj tok myslenia i ja sie z nim nie utozsamiam.

    > Ty uważasz, że nie ma problemu. Mimo, że założysz dres, to nie jesteś
    > Dresem. Dla mnie będziesz, nie wiem jak wyglądasz, więc potraktuję Cię
    > jak Dresa. Może się pomylę, a może się o tym nie dowiem.

    Gwarantuje Ci, ze pomylisz sie w wiekszosci przypadkow tak podchodzac do
    sprawy.
    Ale juz dales do zrozumienia, ze nie musisz znac czlowieka, aby nim gardzic.

    > Jednak, wydaje mi się normalne, że nie będąc Dresem, ubierając dres,
    > liczysz się z tym, że za dresa ktoś, np. ja, Cię weźmie.

    Ani troche sie z tym nie licze bo i nie jest to co piszesz rozsadne.

    > I tyle. Tak tworzą się stereotypy, a ja nie mam siły/ochoty z nimi
    > walczyć.

    Nikt Ci nie kaze walczyc, tylko po co te bzdury powtarzac.

    >Widzę regularnie stare pordzewiałe BM, a w nich królów szos,
    > brak klamek, zawieszenia, opony bez profilu i bieżnika + głośna muzyka i
    > lola w środku.

    I niestety klamiesz w tym momencie, bo co jak co ale tych pordzewialych
    BMW wcale tak wiele nie ma, zebys mogl je widywac regularnie, chyba ze
    mieszkasz na szrocie.
    Ty bardzo chcesz je widziec, ale zrob kiedys notatki ile widzisz
    trupiastych BMW, a ile innych trupiastych samochodow.
    Mozesz zrobic podzial na marki, a wyniki przedstawic i nie wierze zeby
    wyszlo z nich, ze to BMW jest najliczniejsze.
    Kazdemu to proponuje czy to w kwestii wypadkowosci, czy tak jak tu
    trupiastosci i jeszcze nikt sie nie odwazyl...

    > Ja takie osoby postrzegam jak wieśniaków. Może się mylę, może to
    > inteligentny student w drodze na sesje, albo ojciec z rodziną w
    > weekendowym wyjeździe. Trudno jak się mylę, to się mylę, nie będzie dane
    > mi to sprawdzać (taką przynajmniej mam nadzieję).

    Tylko wspolczuc...
    Kazdego nowo napotkanego czlowieka najpierw pytasz jaki ma samochod, ile
    ma lat i w jakim jest stanie technicznym?
    Przeciez moze miec BMW i byc wiesniakiem... takze badz czujny.

    > pozdrawiam i kończę ten nieco przeciągnięty wątek.
    > \ww

    Zapomniales jeszcze nazwac mnie wiesniakiem.

    --
    Karolek